خبرهای داغ:

تقدیر جانشین فرمانده سپاه استان قم از فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی ارتش

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) از ارتباط تنگاتنگ و تحسین برانگیز آمادگاه سرلشکر شهید فراشاهی با سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۰۲۰۰
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا حافظی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده آمادگاه سرلشکر شهید فراشاهی به خبرنگار ان گفت: بنا بر وصیت حضرت امام(ره) هماهنگی و ارتباط متقابل نیروهای مسلح با ارتش و مردم یک اصل و حجت مقدس و دینی است.

وی افزود: ارتش با روحیه تعاملی خود توانست ضمن ارتباط صحیح و منطقی با مردم و ارتباطات برون سازمانی، زیباترین الگو را برای سایر ارتش های جهان به منصه ظهور برساند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم تاکید کرد: این نوع تعامل، وظیفه کلی همه نیروهای مسلح و استراتژی کلی ای بود که حضرت امام(ره) برای ما ترسیم کردند و هم اکنون نیز این موضوع در نیروهای مسلح به برکت رهنمودهای نورانی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا به خوبی پیگیری می شود.

وی با اشاره به سابقه ارتباطات استانی آمادگاه سرلشکر شهید فراشاهی خاطرنشان ساخت: تقریبا تمامی فرماندهان این آمادگاه علاوه بر فعالیت های درون سازمانی، نهایت حضور را به شکل زیبا و تحسین برانگیزی در برنامه های برون سازمانی خود داشتند و به دلیل همین ارتباطات زیبا و مردمی و ارتباط تنگاتنگ با سپاه، بارها مورد تقدیر نیز قرار گرفتند.

حافظی حضور در مراسمات ملی و استانی بخصوص هفته دفاع مقدس و رژه 31 شهریور، ارتباط با بسیجیان و سایر برنامه ها را از جمله جلوه های زیبای حضور ارتش در برنامه های استانی نام برد و بر ضرورت تداوم آن تاکید کرد.

لازم به ذکر است در پایان مراسم، حافظی جانشین فرمانده سپاه استان قم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از خدمات ارزشمند ناصر رجبی فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی تقدیر و برای مهران زرین زاده فرمانده جدید آمادگاه آرزوی موفقیت کرد.


ارسال نظرات