خبرهای داغ:
اقدامی معنوی از سوی خدام حرم رضوی

زمزمه اذان و اقامه در گوش نوزادان بیرجندی

خدام بارگاه منور رضوی باحضور در زایشگاه بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند، بانگ مسلمانی را در گوش نوزادان متولد شده زمزمه کردند.
کد خبر: ۸۵۵۹۸۲۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، همزمان با دهه کرامت رضوی خادمان اعزامی کاروان‌های زیر سایه خورشید به همراه جمعی از مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان، از بخش های مختلف بیمارستان های امام رضا(علیه السلام) و ول عصر(عج) بیرجند بازدید و از بیماران عیادت کردند.

خدام رضوی از بخش‌های جراحی عمومی، اعصاب، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو و ... بازدید کرده و بسته‌های نمک و نبات تبرکی امام رضا (علیه السلام) را میان بیماران توزیع کردند.

کاروان خدام رضوی که پرچم بارگاه ملکوتی امام هشتم را به همراه داشتند با حضور خود در بیمارستان های بیرجند، حال و هوای صحن و سرای حرم امام رضا (علیه السلام) را برای بیماران و کادر اجرایی بیمارستان تداعی کردند.

همچنین خدام بارگاه منور رضوی باحضور در زایشگاه بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند، بانگ مسلمانی را در گوش نوزادان متولد شده زمزمه کردند.

یادآور می‌شود؛ قرائت اذان در گوش راست و قرائت اقامه در گوش چپ نوزاد، سیره ارزشمند نبوی است که بین خانواده ها رایج است و دستاوردهای تربیتی و روان شناختی مهمی در روح و روان کودک دارد.

سفیران امام رئوف دیارگلهای نرگس را مملو از عطر و بوی رضوی کردند

کاروان خدام رضوی صبح دیروز در بدو ورود به دیار گلهای نرگس، مورد استقبال جمعی از مردم مومن و فرماندار، امام جمعه خوسف و قائم مقام کمیته امداد استان قرار گرفته و پس از آن راهی همایش دختران آسمانی شدند.

همایش دختران آسمانی با حضور خدام امام هشتم و دختران مددجوی کمیته امداد شهر خوسف، به مناسبت دهه کرامت برگزار شد.

خدام بارگاه منور رضوی در این مراسم که با معنویت خاصی همراه بود، زیارت خاصه امام رضا(علیه السلام) قرائت شد و با ذکر توسل به امام رئوف ادامه یافت.

سفیران امام رئوف عصر دیروز مورد استقبال باشکوه مردم مومن بیرجند قرار گرفتند و خدام حرم مطهر رضوی از محل حسینیه گازاریها تا مهدیه بیرجند، را در فضایی آکنده از معنویت، دلهای مردم کویرنشین را راهی صحن و سرای حضرت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها