خبرهای داغ:
خادم امام رضا(ع):

پرچم امام رضا(ع) برق امید را در دل بیماران زنده می‎کند

خادم اعزامی امام رضا(ع) به گلستان گفت: پرچم مطهر امام رضا(ع) که متبرک به کلمه « لا اله الا الله» است برق امید را در دل بیماران زنده می‎کند
کد خبر: ۸۵۵۸۵۳۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مرتضی امرایی خادم 43 ساله امام رضا(ع) که حدود 12 سال خدمت و پابوسی زائران حریم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) را برعهده دارد در گفت‎گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیت شعر « رواست که بر سر خورشید سایه اندازی کنون که سایه شمس و شموس بر سر ماست» بهترین توصیف است که می‎توان از اسم کاروان « زیر سایه خورشید» بیان کرد.

وی تصریح کرد: بنده خودم به عنوان یکی از غلامان و نوکران بارگاه منور امام رضا(ع) که در کاروان‎های« زیر سایه خورشید» انجام وظیفه می‎کنم به شدت تحت تاثیر سفر به استان گلستان و بازدید از مناطق محروم، روستاها و بیمارستان‎ها قرار گرفتم.

این خادم امام رضا(ع) دیدار با محبان امام رضا(ع) را توصیف نشدنی دانست و ابراز داشت: خوشحالم که میزبان مشتاقان امام رضا(ع) در استان گلستان هستم و انسان با زبان و با کلام نمی‎توان احساس عاشقان رضوی را در این دیدارها بیان کند.

امرایی با بیان اینکه یکی از اقداماتی که در کاروان زیر سایه خورشید به آن توجه می‎شود دلجویی از بیماران است، خاطرنشان کرد: ما سفارش‎های قرآنی و روایی ائمه اطهار(ع) در این زمینه را داریم به گونه‎ای که قرآن اشاره کرده که کسانی که بیماری کر و لالی و بیماری پیسی دارند به دست حضرت عیسی شفا داده می‎شدند.

وی با بیان اینکه در زیارت رجبیه نقش امام(ع) در شفا و بهبود بیماران بیان شده است ، افزود: « زیر سایه خورشید» به طور عام زمینه زیارت برای توسل تمام کسانی که از راه دور به دنبال زیارت امام رضا(ع) هستند را فراهم می‎کند و به طور خاص به بیماران و درماندگان توجه دارد.

خادم اعزامی امام رضا(ع) به استان گلستان در خصوص حس و حال بیماران زمانی که با خدام رضوی و پرچم متبرکه امام رضا(ع) رو به رو میشوند، گفت: آن چه که این روزها در ملاقات بیماران در بیمارستان‎های استان گلستان دیده می‎شود حس و حال کسانی است که در یک بیابانی تشنه به دنبال آب می‎گردد و  در لحظه دیدار گویا به سرچشمه زلال و پاکی دست پیدا کردند.

امرالهی یادآور شد: پرچم مطهر امام رضا(ع) که متبرک به کلمه « لا اله الا الله» است برق امید را در دل بیماران زنده می‎کند و آن قطرات اشک که از چشمان این بیماران روان می‎شد حالت شکستگی قلب را نشان می‎داد و این خود زمینه برای توجه امام معصوم(ع) و دریافت رحمت الهی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار