خبرهای داغ:
فرمانده گردان حمزه سیدالشهدا الی‌بیت‌المقدس حوزه مقاومت خادم‌پر همدان خبر داد

برگزاری دومین فراخوان گروهانی گردان الی‌بیت‌المقدس حوزه خادم‌پر همدان

فرمانده گردان حوزه خادم پر از برگزاری دومین فراخوان گروهان عمار گردان الی بیت المقدس حوزه خادم پر همدان در راستای حفظ و انسجام نیروها و افزایش روحیه شهادت طلبی و سلحشوری بسیجیان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۸۱۴۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

سعید تقوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از برگزاری فراخوان گروهان عمار گردان حمزه سید الشهدا الی بیت‌المقدس حوزه خادم‌پر همدان خبر داد و بیان داشت: این برنامه با توجه به برنامه‌های ابلاغی سپاه به این گردان و مهم بودن نقش گردان‌های بیت‌المقدس در زمان نیاز به آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در راستای افزایش روحیه شهادت‌طلبی، شهامت و سلحشوری در بین اعضای گردان برنامه‌‌های ویژه‌ای از قبیل برگزاری کلاس‌های احکام، عقیدتی سیاسی و شرکت در هیئت‌های مذهبی را در کنار کلاس‌های نظامی و آشنای با فنون رزم در برنامه قرار دارد.

فرمانده گردان حمزه سیدالشهدا الی بیت‌المقدس حوزه مقاومت خادم‌پر همدان تصریح کرد: این حوزه تاکنون موفق به اجرای تمام برنامه‌های از پیش تعیین شده گردان شده و با تمام تلاش این امر را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به وظایف گردان اضافه کرد: برنامه‌های محوله به گردان حوزه خادم پر به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند با توجه به اینکه گردان‌های بیت المقدس معین گردان‌های امام علی(ع) و امام حسین(ع) هستند و در شرایط سخت به جمع آنها اضافه می‌شوند وظیفه گردان را میتوان آماده نگه داشتن بنیه نظامی اعضا عنوان کرد.

تقوی تأکید کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی فراخوان‌های گروهانی نیزدر راستای تقویت بنیه نظامی بسیجیان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به فراخوان گروهان عمار گردان در محل پایگاه شهید مدنی دره مراد بیگ گفت: با توجه به حمایت‌های فرماندهی حوزه و سپاه ناحیه همدان امیدواریم که در اجرای تمام مأموریت‌های محوله به این گردان سربلند باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات