خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه سمنان:

کم توجهی والدین به فرزندان یکی از مشکلات خانواده های امروزی است

استاد حوزه و دانشگاه سمنان گفت: یکی از مشکلات جامعه و خانواده های امروز کم توجهی و در برخی موارد بی توجهی والدین به فرزندانشان است.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۲۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین رضا قربانی در بوستان سلامت حوزه بقیة الله(عج) در پارک 8شهریور بیان کرد: یکی از مشکلات جامعه امروز کم توجهی والدین به فرزندانشان است.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان ادامه داد: خانواده اولین محل شکل گیری شخصیت فرزندان است؛ به طوری که نخستین مطابقت فرهنگی و اجتماعی را در خانواده می آموزد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از معضلات رایج در خانواده ها نداشتن اطلاعات کافی در زمینه فناوری ارتباطات است؛ امروز دشمن درحال نفوذ در بطن خانواده ما از طریق تکنولوژی ارتباطات است.

حجت الاسلام قربانی تصریح کرد: استفاده صحیح از تلفن همراه و شبکه های اجتماعی تأثیرات خوبی به همراه داشته و در مقابل استفاده نادرست افراد زیادی را به دام انداخته است.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه سمنان اظهار کرد: ماهواره تأثیر بسیار بدی بر خانواده ها ایجاد می کند؛ اما متأسفانه برخی افراد آن را در ارتقای علم و دانش خود مفید می دانند.

وی با بیان اینکه باید کشور را از پیری نجات دهیم، بیان کرد: افزایش جمعیت امروز یک هدف است؛ چرا که باید کشورمان را همیشه پرقدرت و جوان نگه داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها