خبرهای داغ:
بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج):

اعزام بیش از 11000نفر از دانش آموزان بسیجی به اردوهای طرح هجرت 3 دانش‌آموزی

با برگزاری مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 دانش‌آموزی استان خوزستان در سال1394 به‌طور رسمی اعزام بیش از 11000نفراز دانش آموزان بسیجی به اردوهای طرح هجرت 3 آغاز شد
کد خبر: ۸۵۵۶۲۰۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازخوزستان:

در این جلسه که جمعی از مسئولین سپاه استان ازجمله جناب سرهنگ حاجتی معاون اجرایی سپاه استان و مهندس رفیعی معاونت پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان خوزستان و مهندس صالحی مسئول اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس  و مهندس مرادی و پوربهرامی و همچنین حجت‌الاسلام زرشناس مسئولین بسیج سازندگی ، بسیج جامعه مهندسین و بسیج دانش‌آموزی استان به همراه فرماندهان و مسئولین بسیج سازندگی و مسئولین آموزش‌وپرورش نواحی استان از طریق ویدئوکنفرانس انجام گردید.

معاون محترم اجرایی سپاه استان پس از خیرمقدم گویی به حضار و میهمانان در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در مورد این طرح پرداخت. وی درادامه خاطر نشان کرد: طرح هجرت 3 دانش‌آموزی از آن دسته از طرح‌هایی است که بالندگی بسیج به اجرای این‌گونه از فعالیت‌ هاست.

سپس مهندس مرادی مسئول بسیج سازندگی استان که دبیرجلسه را نیز به عهده داشت در ادامه به بیان مقدمات طرح و اهداف اصلی طرح که همان مرمت،بهسازی و زیباسازی مدارس و فضاهای آموزشی با رویکرد کمک به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان، تقویت احساس مسئولیت‌پذیری و افزایش مهارت‌های فنی و کار گروهی باتقویت فعالیت‌های فرهنگی و. ....پرداخت .

وی در ادامه افزود: طی این طرح در سال گذشته بیش از225 فضای آموزشی توسط دانش آموزان مرمت و بهسازی شد و در سال جاری نیز با تدابیر اتخاذشده قرار شد که حدود 300 فضای آموزشی و مدرسه در سطح استان توسط دانش آموزان بسیجی مرمت و بهسازی گرد.

وی در جهت هرچه بهتر برگزار شدن طرح، خواستار تشکیل ستاد طرح هجرت با حضور فرماندهان نواحی ؛ مدیران و معاونین پرورشی و مسئولیننوسازی مدارس آموزش‌وپرورش و مسئولین بسیج سازندگی ، دانش‌آموزی ، طلاب و فرهنگیان و مهندسین عمران در شهرستان‌های استان شد.

مهندس مرادی در پایان گفت: همان‌گونه که همه اطلاع دارند، این طرح یک طرح مشارکتی   بین بسیج وآموزش‌وپرورش است که تلاش همه دستگاه‌های عضو  در این طرح این است که طبق دستورالعمل‌های مشخص‌شده کار را باکیفیت و در زمان مقرر اجرا نمایند.

در ادامه این جلسه معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش و مسئول بسیج دانش‌آموزی استان و فرماندهان نواحی به بیان دیدگاه‌های خود در خصوصاجرای بهتر طرح پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها