خبرهای داغ:
با حضور ۲ هزار دانش اموز خوزستانی؛

دوره یاوران ولایت بسج دانش‌آموزی خوزستان در همدان برگزار می‌شود

مسئول تعلیم وتربیت بسیج دانش آموزی خوزستان گفت: دوره یاوران ولایت بسج دانش اموزی خوزستان با حضور ۲ هزار دانش اموز در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۹۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازخوزستان:

حجت السلام علی‌اکبر منصور زاده اظهار داشت: برنامه‌های یاوران ولایت سال 94 سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان در اسفند ماه سال گذشته با دوره های شهید احمدی روشن آغاز شد ، در فروردین واردیبهشت ماه بحث شناسایی دانش آموزان شدت گرفته و در خردادماه 94 کار شناسایی به اتمام رسید.

وی افزود: سازمان بسیج دانش آموزی در سراسر استان خوزستان 56 حوزه و همچنین شعب حوزه های مشترک دارد، که کار شناسایی دانش آموزان توسظ فرمانده‌هان حوزه انجام شده پس از انجام مصاحبه‌های اولیه از بین 6 هزار دانش آموزی تعداد 4 هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

مسئول تعلیم وتربیت سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان بیان کرد: برای  دانش آموزان در بحث مصاحبه ملاک هایی را قرار دادیم که دانش آموزانی که قصد شرکت دراین دوره  را دارند در آینده به عنوان اعضای شورای واحدها از جمله فرمانده، جانشین ، نیروی انسانی ، مسئول فرهنگی معرفی شوند.

وی گفت: در تیرماه امسال دوره های 7 روزه یاوران ولایت آغاز شد و در حال حاضر حدود 80 درصد از از این دوره های 7 روزه برگزار شده یا در حال برگزاری است.

حجت الاسلام منصورزاده عنوان کرد: فرمانده‌هان حوزه‌های بسیج دانش آموزی با اخذ مجوز دوره های 7 روزه آغاز به کار کرده که در این مجوزها بحث مکان دوره ، زمان دوره، اساتید دوره و محتوا ومتونی که در دوره بنا است برای دانش آموزان  گفته شود از طریق سازمان بررسی شده و مجوز برگزاری دوره صادر شد.

وی افزود: تا کنون توانستیم دوره های خوبی در قالب یاوران ولایت (طرح شهید جهاد مغنیه)، براساس دستورالعملی که از طریق سازمان بسیج دانش آموزی کشور به ما ارسال شده به اجرا در بیاوریم.

مسئول تعلیم وتربیت سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان اظهار داشت: بعد از پایان دوره های 7 روزه، دوره های 3روزه سازمان بسیج دانش اموزی آغاز شده که بالغ بر یک هزار و 500 دانش آموز در سه قالب در این اردو ها شرکت می‌کنند.

وی گفت: فاز نخست دوره‌های یاوران ولایت درون استانی است و این دوره برای حوزه هایی که واجد الشرایط هستند به صورت حوزه ای و یا به صورت ناحیه ای یا منطقه ای برگزار می‌شود و بحث مجوز این دوره از طریق سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان صادر شده است.

حجت الاسلام منصورزاده بیان کرد: فاز دوم دوره های یاوران ولایت به صورت متمرکز در استان همدان به تعداد  2 هزار نفر از دانش آموزان منتخب انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: اردوگاه وفضای اردوگاهی مناسب برای این دوره مهیا شده که در قالب 4 کاروان 500 نفره به مقصد استان همدان اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها