خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی گرمسار:

تربيت دانش آموزان تراز انقلاب رويكرد بسيج دانش آموزي است

مسئول بسیج دانش آموزی گرمسار گفت: يكي از مهمترين رويكردهاي بسيج دانش آموزي تربيت دانش آموزان تراز انقلاب است.
کد خبر: ۸۵۵۵۰۴۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
مسئول بسیج دانش آموزی گرمسار گفت: از سال تحصیلی جدید بنا را بر این نهادیم که نه تنها مسئولیت فرماندهی بلکه مسئولیت های دیگر مثل نیروی انسانی و فرهنگی را هم به دانش آموزان بسپاریم و ما در شهرستان حدود 19 واحد دانش آموزی دبیرستان داریم که باید از هر واحد 3 نفر به عنوان مسئول گزینش و انتخاب شوند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، احسان خدامی در مراسم افتتاحیه طرح یاوران ولایت كه با حضور فرمانده سپاه ناحیه گرمسار، فرماندهان واحد های پیشگام دانش آموزی و معاون آموزش و پرورش گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: این طرح که به تازگی در دست اجرا است وي‍ژه فرماندهان واحدهای پیشگام دانش آموزی است و در سال های گذشته واحد های دانش آموزی توسط مدیران و معلمان اداره می شد؛ اما با تغییر رویکردی که در بسیج دانش آموزی اتفاق افتاد قرار است که مسئولیت این واحد ها به دانش آموزان سپرده شود.

وی تصریح کرد‌: سال گذشته این طرح به صورت آزمایشی در سطح کشور اجرا شد به گونه ای که در هر مدرسه یک نفر به عنوان فرمانده معرفی شد.

مسئول بسیج دانش آموزی با تأکید بر سخن رهبری که باید دانش آموزانی با تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم، بیان کرد: بیشترین رویکرد بسیج دانش آموزی موضوع تربیت دانش آموزان است تا بتوانیم دانش آموزانی با تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

خدامی خطاب به دانش آموزان حاضر در دوره طرح ولايت گفت: دانش آموزان شركت كننده در اين دوره به اردوی تفریحی به چشمه علی دامغان در پایان تابستان اعزام مي شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها