خبرهای داغ:
به همت هیئت فوتسال شهر مود

مسابقه فوتسال گرامیداشت شهید رضا حسینی برگزار شد

مسابقه فوتسال گرامیداشت شهید رضا حسینی در سالن ورزشی مود با حضور 6 تیم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۴۸۰۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، به همت هیئت فوتسال شهر مود مسابقه فوتسال گرامیداشت شهید رضا حسینی در سالن ورزش مود برگزار شد.

در این مسابقات 6 تیم حضور داشتند و به ترتیب در دو گروه الف وب به مصاف هم رفتند که در گروه الف تیم های فجر مود، پیشکسوتان مود و صاعقه حضور داشتند و همچنین در گروه ب تیم های کوکا کولا، مرکز بهداشت و تیم جوانان شهر مود حضور داشتند که با انصراف تیم صاعقه گروه الف این گروه با 2 تیم به کار خود ادامه داد.

در این جام از هر گروه 2 تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که از گروه الف تیم های فجر به عنوان تیم اول و تیم پیشکسوتان به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شدند و در طرف مقابل از گروه ب نیز تیم های کوکا کولا و مرکز بهداشت به ترتیب در رتبه اول و دوم وارد مرحله نیمه نهایی شدند.

در مرحله نیمه نهایی تیم ها به صورت ضربدری باهم به رقابت پرداختند وتیم های پیشکسوتان به مصاف تیم کوکاکولا رفت و در نهایت تیم کوکاکولا به عنوان اولین تیم راهی فینال شد.

همچنین در طرف مقابل تیم فجر مود با تیم مرکز بهداشت با هم به رقابت پرداختند که تیم فجر با غلبه بر حریف خود راهی فینال شد و دو تیم بازنده به مرحله رده بندی راه یافتند.

در مرحله رده بندی بدلیل حضورنیافتن تیم مرکز بهداشت، تیم پیشکسوتان به عنوان تیم سوم و تیم مرکز بهداشت به عنوان تیم چهارم شناخته شدند.

در فینال نیز تیم های کوکاکولا و فجر با هم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم فجر به عنوان تیم قهرمان و تیم کوکاکولا به مقام نائب قرمانی رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین فلسفی امام جمعه شهر مود در مراسم اختتامیه این مسابقات در بین ورزشکاران به اهمیت ورزش در جامعه و همچنین ارزش آن در اسلام اشاره کرد و گفت: ورزشکاران نباید اخلاق را فدای قهرمانی در مسابقات کنند و پهلوانی می ماند نه قهرمانی.

گفتنی است، بختیاری شهردار مود، فنودی مسئول ستاد نماز جمعه و نائب رییس شورای اسلامی مود و مهاجرانی فرد مسئول سالن ورزشی مود در مراسم اختتامیه، حضور داشتند.

لازم به ذکر است، شهید رضا حسینی چهکند در حمله اشرار در مرزهای سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها