خبرهای داغ:
رییس اوقاف دامغان خبر داد:

اجرای مرحله دوم بازسازی امامزاده قاسم(ع)/اجرای طرح جامع در امامزادگان با جدیت دنبال می شود

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان از اجرای مرحله دوم بازسازی امامزاده قاسم(ع) روستای صید آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۴۷۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام مرتضی میرکو  در  جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای تفاهم نامه بین اداره اوقاف و امور خیریه دامغان و اداره میراث فرهنگی مرحله دوم بازسازی آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) روستای صید آباد در حال انجام است.

وی افزود: آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) در طرح ملی میقات الرضا (ع) قرار دارد و در جهت ارائه خدمات شایسته به زائرین و مسافرین عزیز در حال انجام مرحله دوم عملیات عمرانی امامزاده قاسم (ع)صید آباد هستیم.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: این مرحله از عملیات عمرانی شامل سبک سازی سقف و سفید کاری و... است که توسط هیئت امنا و زیر نظر کارشناسان عمرانی اداره اوقاف و امور خیریه در حال انجام است.
میرکو ادامه داد: اجرای طرح جامع در امامزادگان یکی از مهمترین مواردی است که با جدیت دنبال می شود و موجب افزایش گردگشگری مذهبی خواهد شد.
وی تصریح کرد: در راستای توسعه امامزادگان و تکمیل طرح جامع استفاده از ظرفیت خیرین می تواند کمک شایانی در تسریع روند اجرای پروژه ها باشد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان بیان کرد: یکی از اهداف طرح ملی میقات الرضا زیارت با معرفت امام رضا(ع) است، و تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه مسیرهای منتهی به استان خراسان از نظر اسکان مسافران دارای خدمات اقامتی خواهد بود.

میرکو عنوان کرد: در صورت اجرایی شدن طرح جامع عمرانی شاهد ایجاد اشتغال در جوار این آستان مقدس خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها