خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) در افتتاحیه اردوهای یاوران ولایت پسر بسیج دانش آموزی گفت: اراده ی پولادین نوجوانانی مثل شما بود که در عرصه های مختلف برنامه های استکبار جهانی را خنثی کرد.
کد خبر: ۸۵۵۴۱۶۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه صاحب الزمان(عج)، سردار غلامرضا سلیمانی در افتتاحیه اردوهای یاوران ولایت پسر با درود بر شهدای دانش آموز و ارواح شهدایی که تازه به وطن برگشته اند، اظهار کرد: آن چه که هدف این اردوهاست برداشتن قدم در جهت تعالی برای خدمت مؤثر تر به نظام جمهوری اسلامی و خدمت متعالی به مردم عزیز ایران و جهان است.

وی افزود: دانش آموزان انقلاب اسلامی با اراده ی قوی خود اراده ی سُست مستکبران را ساقط کردند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) تشرح کرد: اراده ی امریکا به بقای نظام طاغوت بود اما هنگامی که در مهر 57 دانش آموزان به موج انقلابی مردم پیوستند مشخص شد که رژیم طاغوت ماندنی نیست و آن روزی که دانش آموزان به فرمان امام (ره) به جبهه ها شتافتند و شجره ی طیبه ی بسیج را تأسیس کردند انحطاط رژیم بعث عراق مشخص شد.

وی خاطر نشان کرد: ما در دوران جنگ 36 هزار دانش آموز شهید دادیم که اینها در مدارس و در پارکها به شهادت نرسیدند بلکه درپشت دیوارهای شهر بصره، در آزادسازی خرمشهر، در عبور از اروند و در پست های فرماندهی، اطلاعات و عملیات و در پیشانی سخت ترین نبردها حضور داشتند.

سلیمانی محور اصلی حرکت مقاومت در لبنان غزه، سوریه و یمن را جوانان دانست و خاطر نشان کرد: در هرجای جهان که حرکتی بر علیه استکبار شکل گرفته جوانان و نوجوانان آن را شکل دادند.

وی گفت: نیروی نوجوانی در کنار مقتضیاتش اگر همراه بصیرت آگاهی و عقل و هوشمندی باشد می تواند نقش خود را به خوب ایفا کند و استعدادهای بالقوه ی خود را به فعل برساند.

فرمانده سپاه استان اصفهان با اشاره به پیشرفت هایی که غربی ها از طریق ترجمه ی کتب اسلامی و ایجاد نهضت های علمی و ادبی، گفت: آنها برخلاف مسلمانان از علم در جهت جنگ واستعمار مسلمانان و سایر مردم جهان استفاده کردند و این موضوع از لشکر کشی ناپلئون به مصر تا کنون ادامه دارد.

وی افزود: آنها حتی برای آزمایش بمب هسته ی خود آن را بر روی مردم بی گناه هیروشیما و ناکازاکی ریختند که بیش از صد هزار نفر کشته در پی داشت و هنوز عوارضش برای مردم این شهر ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه غرب از ابزار علم برای استعمار و استکبار استفاده کرد، گفت: انقلاب اسلامی این مسیر را تغییر داد و آزادی خواهی و عدالت خواهی را به مسلمانان برگرداند.

سلیمانی با بیان اینکه آمریکا تلاش دارد ما را مانند قبل انقلاب اسلامی به حکومتی دست نشانده تبدیل کند و جمهوری اسلامی را از درون استحاله کند اظهار کرد: ما باید با بصیرت و اتکا به رهنمود های مقام معظم رهبری این توطئه را خنثی کنیم.

وی در ادامه گفت: ما باید تلاش کنیم کشورهای غربی دچار بحران معنویت را نجات دهیم و این جز با نهضت نرم افزاری که مورد تأکید مقام معظم رهبری است امکان پذیر نیست یعنی آنقدر کشور ایران رشد علمی پیدا کند که زبان علم زبان فارسی بشود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) در پایان گفت: شما دانش آموزان می توانید با تمسک به قرآن رهنمودهای امام(ره) و مقام معظم رهبری و پیروی از راه شهدا این مسیر طی کنید.

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها