خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:

بازسازی واقعه غدیر مقابله با جنگ فرهنگی دشمن است

فرمانده بسیج سپاه فردوس با بیان اینکه دشمن برعلیه ایران از 4 طریق جنگ امنیتی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تشکیل داده است گفت: بازسازی واقعه غدیر به نوعی مقابله با جنگ فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۵۵۴۰۱۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ فلاحی در مراسم تجلیل از خبرنگاران در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در باب رسانه و روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه با رسالت خود نوعی سرباز برای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. خبرنگاران مظهر وحدت وامانتداری هستند و در طی رسالت خود باید اطلاع رسانی قوی داشته باشند.

فرمانده بسیج سپاه فردوس تاکید کرد: نقد منصفانه در دستگاه های اجرایی توسط خبرنگار نوعی کمک به دستگاه های اجرایی و تاثیر خوبی در جامعه می گذارد .

وی از بازسازی واقعه غدیر در قالب ماموریتی اثرگذار سخن گفت و تصریح کرد: تنها عیدی که مظلوم واقع شده است و موضوع آن تبیین نشده غدیر است. بازسازی واقعه غدیر قدرت شیعه و مظلومیت شیعه را به نمایش می گذارد.

فلاحی از جمله اهداف بازسازی این واقعه را تبیین فلسفه ولایت برای نسل جوان وآحاد مردم، آشنایی بیشتر نسل جوان با واقعه غدیر وگسترش فرهنگ ولایتمداری و ولایت پذیری عنوان کرد.

فرمانده بسیج سپاه فردوس با اشاره سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: دشمن برعلیه ایران از 4 طریق جنگ امنیتی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تشکیل داده است که جنگ فرهنگی بسیار سخت است و برگزاری این مراسم به نوعی مقابله با جنگ فرهنگی است.

وی در رابطه با اجرای این بازسازی گفت: صحنه بازسازی غدیر حاوی 500 نفر هنرور است و 150نفر سهمیه خواهران و350نفر سهمیه برادران است که در این واقعه نقش ایفا می کنند.

فلاحی در خصوص نحوه اجرا ومحل اجرا این واقعه گفت: سهمیه ها به پایگاه ها وحوزه های مقاومت ارائه شده وافراد می توانند در این مکان ثبت نام کنند، محل اجرای این واقع نیز جنب تپه نورالشهدا اسلامیه می باشد.

فرمانده بسیج در سپاه نیز تاکید کرد:همزمان با برگزاری این مراسم فعالیت های فرهنگی دیگر نیز در حاشیه انجام خواهد گرفت که امید واریم تاثیر بسزایی در قشر جوان داشته باشد.

حجت الاسلام غلامی: خبرنگاران در اخبار محرمانه دقت کنند؛ گاهی آبروی مومنی در خطر است

حجت الاسلام والمسلمین غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس نیز در این جلسه گفت: هرگونه خبری که به خبرنگارمی رسد نوعی امانت بردوش خبرنگار است، بنابراین خبرنگار باید در امانت داری پیشی گیرد .

وی تاکید کرد: اخبار مربوطه به سپاه را باید با مراقبت بیشتری انجام پذیرد چرا که عده ای بسیاری از آن مربوط به نظام است.

غلامی تصریح کرد: اگر در خبر حاشیه و مسئله ای وارد شود موجب انحراف می شود بنابراین اخباری که جنجال آفرین است نباید نقل گردد چرا که راست گفتن واجب نیست بلکه دروغگویی حرام است.

وی همچنین از خبرنگارن خواست تا اخبار محرمانه را نوعی رازداری بدانند و در برابر شنیدن آن سکوت کنند چون گاهی آبروی مومنی در خطر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها