خبرهای داغ:
به منظور تکریم خانواده معظم شهداء صورت گرفت؛

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم با خانواده شهید اکبری

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با حضور در منزل شهید قریب رضا اکبری ارمکی با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۵۵۲۲۰۹
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد احمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با حضور در منزل شهید قریب رضا اکبری ارمکی با خانواده معظم این شهید والا مقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار طی سخنانی من گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم با اشاره به سخن گهرباری از امیرالمومنین(ع) مبنی بر اینکه "همانا جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند آنرا به روی دوستان خاص خودگشوده است" اظهار کرد: چه سعادتمند کسانی که جان خود را در راه خداوند نثار می کنند و خداوند آنها را از در ب خاصی وارد بهشت می نماید و خداوند این سعادت را نصیب هر کسی نمی نماید و خوشا به حال کسانی که این توفیق نصیب شان گردید .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)  ابراز کرد: امروز که جبهه ای به وسعت فرهنگ عظیم اسلام در سرتا سر کشور اسلامی ایران ما گشوده شده و سربازان آن همه آحاد ملت هستند و در طرف دیگر استکبار جهانی که تمامی ارزش های مار ا هدف قرار داده و هر زمان توطئه جدیدی را برای نابودی ملت های مظلوم تدارک می بینند ، حفظ یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و 8 سال جنگ تحمیلی بر همه لازم است.

وی با اشاره به سخن گهربار مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "زنده نگهداشتن یا د و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست" افزود: کمترین وظیفه آحاد ملت ایران و تمامی بسیجیان این است که مانع پژمردگی درخت شهادت شویم و یاد و خاطره شهدا را زنده نگاه داریم و آنها را الگوی خود قرار داده و در همه حال خانواده شهدا را تکریم و تعظیم نمائیم.

شایان ذکر است در این دیدار والدین شهید اکبری ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدشان، آحاد مردم و بخصوص جوانان را بر اطاعت از فرامین رهبری توصیه و سفارش نمودند.

گفتنی است شهید قریب رضا اکبری ارمکی در سن 18 سالگی و در سال 1367 به درجه رفیع شعادت نائل آمد که پیکر مطهر این شهید والامقام پس از 14 سال به وطن بازگشت و همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) تشییع و در زادگاهش ارمک کاشان به خاک سپرده شد.



ارسال نظرات