خبرهای داغ:
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم:

شهدای روحانی رسالت الهی خویش را با شهادت فی سبیل الله تکمیل کردند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: شهدای روحانی انقلاب و دفاع مقدس، رسالت الهی خویش را در هدایتگری جامعه با خون خود و شهادت در راه خدا تکمیل و تثبیت کردند.
کد خبر: ۸۵۵۱۶۳۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد حسینی در دیدار با خانواده شهید حجت الاسلام محمد شیخ شعاعی تنها روحانی احراز هویت شده از 175 شهید غواص، اظهار داشت: شهدای احراز هویت شده از جمله شهید شیخ شعاعی دو بار حال و هوای معنوی و روحانی به جامعه و خانواده خود می بخشند که بار اول آن موقع رسیدن خبر شهادت و بار دوم نیز هنگام احراز هویت و تشییع پیکر پاک آنان است که در این زمان در فضای جنگ نرم دشمن و هجمه های سنگین علیه ارزش های انقلاب اسلامی، هدایتگر جامعه شده و زنگارهای غفلت را از دل ها زدودند.

وی افزود: شهدای روحانی با شهادت خود، آنچه را که در مقصد غایی پیام آنان در روی منابر بود، خالصانه و عملا با شهادت خویش به مخاطبان آموختند و با رسیدن به فیض عظمای شهادت، رسالت خویش را تکمیل و تثبیت نمودند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم همزمانی تشییع پیکر شهید شیخ شعاعی با شهدای مدافع حرم را بیانگر این موضوع دانست که شهدای دفاع مقدس با شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) در یک هدف احیاء و حفظ مکتب قرآن و اهل بیت(ع) و شعائر اسلامی و مقابله با جلوه های کور استکبار مشترکند.

حسینی در پایان، پیگیری مقدمات انجام آزمایش دی ان ای از خانواده تا احراز هویت شهید را افتخار بزرگی برای مجموعه اداره کل حفظ آثار قم نامید و اظهار امیدواری کرد: وجود و حضور پیکر مطهر این شهید بزرگوار در مراسم استقبال و تجلیل در قم و سپس خاکسپاری در کرمان، همچنان که انتظار می رود، منشاء آثار و برکات فراوانی برای مردم این دو شهر باشد.

در این دیدار که در منطقه یزدانشهر قم و در حاشیه مراسم استانی استقبال و تجلیل از شهید شیخ شعاعی صورت گرفت، مادر و برادران بزرگوار شهید، بانو عامری همسر و دختران برومند و تعدادی دیگر از بستگان شهید حضور داشتند و توضیحاتی در ارتباط با آثار شهید و نمایشگاه کوچکی که از آلبوم تصاویر و آثار تفحص شده شهید در منزل برپا شده بود، ارائه دادند.

حسین، تنها پسر شهید شیخ شعاعی نیز شبانه روز و منزل به منزل همراه پیکر پدر در محافل عشاق چشم انتظاری که در تجلیل و استقبال از شهید، بی تابی می کردند، حضور می یافت.


ارسال نظرات