خبرهای داغ:
رئیس اوقاف شاهرود خبر داد:

تجمع بزرگ انزجار از اسرائیل کودک کش در امام زاده محمد (ع) دیزج

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان شاهرود از برگزاری تجمع بزرگ انزجار از اسرائیل کودک کش در امام زاده محمد(ع) دیزج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۶۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی مجیدی با اعلام این خبر افزود: این تجمع اعتراض آمیز در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به منزل یک فلسطینی و به آتش کشیدن یک کودک 18 ماهه در آستان مقدس امام زاده محمد(ع)دیزج وبعدازنمازمغرب وعشاء برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی مجیدی خاطرنشان کرد: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برهیچ کسی پوشیده نیست، ولی مجامع مدعی حقوق بشر چشم خود را بر روی این کودک کشی ها بسته نگه می دارند و این موضوع حاکی از شعاری بودن فریادهای حقوق بشری سازمان های بین المللی است.

وی افزود: امروز محور مقاومت در منطقه تقویت شده و رژیم صهیونیستی از همیشه ضعیف تر شده است واین واقعیت موردخشم استکبارجهانی است، لذا در برابر این ددمنشی ها سکوت می کنند، تا در سایه ی این سکوت، رژیم صهیونیستی بتواند خوی وحشیانه خود را التیام بخشد.

حجت الاسلام و المسلمین مجیدی یادآور شد: رژیم صهیونیستی غافل است از این که خون هر مظلومی که ریخته می شود، این رژیم را زودتر در سراشیبی اضمحلال و نابودی سوق می دهد.

وی تأکید کرد: مردم شهید پرور شهرستان شاهرود نیز با حضور در آستان مقدس امام زاده محمد(ع) دیزج مراتب خشم وانزجار خود را در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی هم صدا با سایرهموطنان در میهن اسلامی اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها