خبرهای داغ:
صبح امروز صورت گرفت:

تجدید بیعت خبرنگاران قم با آرمان های انقلاب اسلامی

خبرنگاران و اصحاب رسانه قم به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۸۵۵۱۵۵۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، صبح امروز جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم با حضور در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) به تجدید بیعت با آرمان های شهدای والامقام دفاع مقدس پرداختند.

در این مراسم که به همت سازمان بسیج رسانه سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و خانه مطبوعات استان قم برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، سردار محمد فتوحی جانشین فرمانده لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) در دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دلاوری های رزمندگان اسلام پرداخت.

وی با اشاره به سلحشوری های رزمندگان سپاه علی بن ابی طالب(ع) در عملیات های رمضان، محرم، خیبر، بدر و والفجر10، گفت: شهدا و ایثارگران در سخت ترین شرایط اقلیمی به تبعیت از ولایت فقیه به دفاع از ارزش ها پرداخته و در این راه از جان خود نیز گذشتند.

جانشین فرمانده لشکر 17 علی بن ابی طالب در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ذهن ما از جنگ تحمیلی نباید فقط به مقابله با عراق باشد، ابراز داشت: ما در مذاکرات فقط با چند کشور مذاکره کردیم؛ اما در دوران دفاع مقدس مقابل تمام دنیا و جمعی از نامردان داخلی ایستادیم.

سردار فتوحی با اشاره به تاکید امام راحل(ره) مبنی بر اینکه «جزایر باید حفظ شود»، اظهار داشت: رزمندگان به عشق امام خمینی جانفشانی های کم نظیری داشتند تا جزایر حفظ شود.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «ملت ما از مردم حجاز زمان رسول الله و مردم کوفه دوران حضرت علی(ع) وفادارتر بودند»، گفت: حقیقت عینی این سخن امام در دوران دفاع مقدس جلوه گر بود.

جانشین فرمانده لشکر 17 علی بن ابی طالب در دوران دفاع مقدس بر لزوم التزام عملی به ولایت فقیه تاکید کرد و گفت: التزام و تبعیت از ولایت فقیه به بیان جمله «هیچگاه یک ایرانی را تهدید نکنید» ختم نمی شود؛ چرا که شهدای ما در دوران دفاع مقدس برای اسلام و ارزش های دین جان خود را به طور عملی فدا کردند.

سردار فتوحی در پایان تصریح کرد: حاصل هنر ایرانیان در 1400 سال، از دست دادن خاک ایران بود؛ اما هنر ایران اسلامی حفظ خاک این مملکت بوده است.

خاطرنشان می شود این مراسم به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهیدمحمود صارمی که در تقویم رسمی با عنوان «روز خبرنگار» ثبت شده است، برگزار گردید.


ارسال نظرات