خبرهای داغ:

تشییع 4 شهید گمنام، روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بیرجند

مديركل بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس خراسان جنوبي گفت: پيكر مطهر چهار شهيد گمنام هفته آینده وارد بیرجند و بعد از تشییع در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهرهای ارسک و بیرجند به خاک سپرده می شود.
کد خبر: ۸۵۵۰۵۵۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی؛ حسن مجنونی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس از تشکیل کمیته‌های برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و اظهارداشت: باید در رفتار و کردار و عمل خود امام راحل را الگو قرار دهیم و همه مسئولان باید با حس مسئولیت پذیری در اجرای برنامه های این هفته دلسوزانه پای کار بیایند.

مديركل بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان با اشاره به اینکه پيكر مطهر چهار شهيد گمنام در ابتداي هفته آینده وارد بیرجند خواهند شد، گفت: از این چهار شهید دو شهيد در شهر ارسك و دو شهيد ديگر در پادگان محمد رسول الله صلي الله عليه واله و تيپ سوم انصارالرضا عليه السلام واقع در محمديه خاکسپاری خواهندشد.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با اين شهيدان والا مقام صبح روز شهادت امام جعفر صادق عليه السلام در محبان الزهرا سلام الله عليها بيرجند خواهد بود، عنوان کرد: تشییع پیکر این شهيدان از ميدان شهدا به سمت ميدان ابوذر بيرجند تشييع خواهد شد.

امیر سرتیپ دوم قوام یوسفی فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی نيز در این جلسه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل تمامی قدرت‌های دنیا ایستاد، افزود: نقش دفاع مقدس در عزت و جایگاه ایران اسلامی در دنیا نقشی بی بدیل است و بر هیچ کس پوشیده نیست و اگر امروز در جهان عزت و جایگاهی داریم به برکت دفاع مقدس است.

وی افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری مقام معظم رهبری و رشادت‌های شهدا در دفاع مقدس به جایی رسیده که چندین قدرت دنیا در یک طرف میز مذاکره می نشینند و ایران به تنهایی در طرف دیگر، که این نشان از قدرت ایران دارد.

یوسفی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس امسال باید 4 کمیته فرهنگی، نظامی، ایثارگران و بانوان تشکل شود، گفت: امروز هر چه که داریم به برکت خون شهدا است و هر چه در حوزه دفاع مقدس هر چه هم که کار شود کم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها