خبرهای داغ:
دیدار جمعی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استاندار قم مطرح شد

حمایت دولت از تقویت فعالیت‌های فرهنگی در قم

در نشست معاونین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل سابق و جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با استاندار قم بر حمایت هرچه بیشتر دولت از فعالیت‌های فرهنگی در قم تاکید شد.
کد خبر: ۸۵۴۹۱۷۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حسین نوش آبادی معاون حقوقی و پارلمانی و محمد مهدی احمدی مدیر کل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به قم سفر کرده‌اند به همراه حجج اسلام ایزدپناه و دانشی مدیرکل سابق و مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با حضور در دفتر استاندار قم با سید مهدی صادقی استاندار قم دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

در ابتدای این دیدار، نوش آبادی ضمن عرض تبریک به استاندار جدید قم، کسب اجازه از استاندار برای معرفی مدیر جدید هر استان را جزء برنامه‌های همیشگی خود عنوان کرد و افزود: سوابق حجت‌الاسلام ایزدپناه بر هیچکس پوشیده نیست، تلاش ایشان عالمانه و مدبرانه بود اما در ادامه کار به گونه‌ای مقدر شد که ایشان در این مقطع از استان خداحافظی کرده و در جای دیگری خدمت کنند.

وی همچنین با اشاره به سوابق مدیرکل جدید، حجت الاسلام والمسلمین دانشی را فردی مورد وثوق همگان برشمرد و اظهار کرد: ایشان چندین سال در سیستان و بلوچستان با وجود فرهنگ‌های مختلف، موفق عمل کرده و موجب وحدت میان عموم مردم و علما شده است.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: عملکرد مثبت، سعه صدر و تدبیر حجت‌الاسلام دانشی در استان سیستان و بلوچستان موجب شد تا از بین گزینه‌های مختلف از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مدیر کلی قم انتخاب شود.

وی با بیان اینکه قم ساخت‌ها و زیرساخت‌های مناسبی در عرصه‌های مختلف دارد اظهار کرد: با توجه به جایگاه و حساسیت‌های قم، لازم است چنین شخصیت‌های عالم و وارسته‌ای در این شهر خدمت کنند.

استاندار قم ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین ایزدپناه و عرض تبریک به مدیرکل جدید، با اشاره به وجود نگرانی‌ها برای این تغییر مدیریت اظهار کرد: در صحبتی که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتم و پس از ملاقات با جناب آقای دانشی و اطلاع از سوابق درخشان ایشان، علاوه بر اینکه این نگرانی‌ها برطرف شد لازم است به این حسن انتخاب نیز تبریک گفت.

صادقی به فعالیت اثرگذار حجت الاسلام والمسلمین دانشی در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بنده در کردستان سابقه فعالیت دارم به خوبی می‌دانم که انجام خدمت در میان چندین فرهنگ و قومیت مختلف چقدر دشوار است و موفق بودن در این میدان بسیار قابل تقدیر است و انتخاب چنین فرد موفقی برای قم جای بسی خوشحالی دارد.

استاندار قم با بیان اینکه بنده خوشبین هستم که ایشان عرصه فرهنگ و هنر استان را متحول کند اضافه کرد: امیدوارم حجت‌الاسلام دانشی با استفاده از تجارب خود اثر بخشی مناسبی را در استان داشته باشد، استانداری قم نیز برای همکاری در رسیدن به این هدف آمادگی خود را اعلام می‌کند.



ارسال نظرات