خبرهای داغ:
با حضور سردار مهدوی نژاد؛

فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج قم گردهم آمدند

همایش گردهمایی فرماندهان نواحی و حوزه های مقاومت بسیج استان قم با حضور سردار مهدوی نژاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۸۱۵۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰

فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج قم گردهم آمدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همایش گردهمایی فرماندهان نواحی و حوزه های مقاومت بسیج استان قم با حضور سردار مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در سالن شهید عاصمی ستاد سپاه قم برگزار شد.

در این گردهمایی که جمعی از معاونین سپاه استان قم نیز حضور داشتند، سردار مهدی مهدوی نژاد طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم و سالروز عملیات افتخار آفرین عملیات مرصاد اظهار کرد:خداوند منافقین کوردل که قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را در خیال باطل خود می‌پروراندند، در کمینگاه عملیات مرصاد به جزای اعمال ننگینشان رساند.

وی با ذکر این نکته که منافقین از انس و علاقه امت به نظام و امام و تبعیت مردم از ولایت غافل بودند، ابراز کرد: آنها با توهمی که از ایجاد خلأ بین مردم و نظام در سر می‌پروراندند، استفاده کرده و با پشتیبانی صدام و استکبار جهانی به مرزهای میهن اسلامی یورش بردند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به سابقه دیرینه جنایات منافقین در کشور ادامه داد: آنها از اول پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستادند و عده زیادی از هموطنان بی گناه ما را به شهادت رساندند و خداوند منافقین را در کمینگاه عملیات مرصاد به جزای اعمال ننگینشان رساند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی بسیجیان در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب، بیان نمود: شادابی، نشاط و تلاش مستمر در مجموعه بسیج موج می زند.

سردار مهدوی نژاد با اشاره اینکه زیباترین و بهترین اتفاقات در مجموعه بسیج از مجموعه های سپاه پاسداران می افتد، افزود: بسیج همواره امتحان خود را به خوبی پس داده است.

وی عملکرد بسیجیان در حوزه های مختلف را بسیار خوب ارزیابی نمود و تصریح کرد: دشواری های گوناگونی در بستر انقلاب اسلامی پیش روی ماست و امروز خیلی ها در تلاشند که انقلاب اسلامی را کمرنگ کنند و یا به نوعی مسیر انقلاب اسلامی را منحرف کنند، اما خداوند به ما عنایت کرده و رهبری حکیم، شجاع و رشید را برای ما قرار داده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه جمیع اوصاف را خداوند در وجود رهبری نهادینه کرده است، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران همواره با تقید به دامن ولایت چنگ زده و می زند.

وی شجره طیبه بسیج را نعمت بسیار بزرگی دانست و افزود: همه بایستی تلاش کنیم که زیر آتش های سهمگین دشمنان، مسیر را گم نکنیم و حرکتمان کند نشود.

سردار مهدوی نژاد بسیجیان امروز را ادامه دهنده راه و روش رزمندگان دیروز دانست و اظهار کرد: بسیجیان در خط مقدم جنگ نرم با دشمنان قرار دارند.

وی در پایان با اشاره به اینکه آن کسی که می خواهد در تراز انقلاب اسلامی قدم بردارد، بایستی شبانه روزی تلاش کند، تصریح کرد: شما در هر موضوعی که می خواهید قدم بگذارید، می بینید که کار روز به روز دشوار تر می شود، ولی بایستی با عزم راسخ تری پیش بروید .

گفتنی است در ابتدای این دیدار جمعی از فرماندهان حوزه های مقاومت پیشنهادات و نقطه نظرات خود را جهت بهبود امور ارائه کردند.



ارسال نظرات