خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده نیروی هوایی ارتش:

ترویج فرهنگ انقلاب در احیای فرهنگ جهاد و شهادت است‎

کد خبر: ۸۵۴۸۰۴۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹

خبرگزاری بسیج: مشاور عالی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جلسه هماهنگی اجرای یادمان شهید سرلشگر خلبان غلامحسن باستانی در مراغه گفت: ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در احیای فرهنگ جهاد و شهادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسین چیت فروش افزود: وجود فرهنگ شهید و شهادت سند و چشم انداز بزرگی برای مقابله با هجمه های دشمنان است.
وی اظهار کرد: تجلیل از مقام شامخ شهدا حرکتی ارزنده برای پاسداشت مقام این بزرگواران و نیز زمینه ساز ایستادگی در برابر هجمه فرهنگی و رسانه ای غرب است.
مشاور عالی فرمانده نیروی هوایی ادامه داد: اجرای یادمان های شهدا در شهرهای مختلف به ویژه برای خلبانان شهید فرصت مغتنمی برای شناساندن مقام و منزلت و رشادت های این تیزپروازان آسمان اسلام و انقلاب برای نسل های آینده است.
امیر سرتیپ دوم خلبان
چیت فروش بیان کرد: اجرا و ساخت یادمان خلبان شهید سرلشگر غلامحسن باستانی به عنوان نخستین شهید خلبان نیروی هوایی برای ایجاد اثربخشی در بین مردم قدرشناس با بررسی فضای مناسب برای جانمایی آن انجام می شود.
اکبر شالچی زاده فرمانده سپاه مراغه نیز گفت: ترویج فرهنگ شهادت سعادت و افتخاری برای همه آحاد ملت است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه افزود: شهدا به عنوان اسوه های ماندگار ایثار و شهادت، با تاسی از فرهنگ و نهضت عاشورا و آموزه های امام حسین(ع) به افتخار بزرگی چون شهادت نائل شدند.
حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده اظهار کرد: اکنون ما هرچه به امام حسین(ع) و فرهنگ شهادت نزدیک شویم، به سعادت نزدیک شده و هر چه از آن دور شویم به شقاوت نزدیک تر خواهیم شد.
وی ادامه داد: تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یکی از دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات