خبرهای داغ:
سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت همسر سردار غلامرضا سلیمانی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۸۵۴۶۹۰۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیام های جداگانه ای درگذشت حاجیه خانم باقری همسر سردار غلامرضا سلیمانی را تسلیت گفتند.


متن پیام سرلشکر صفوی بدین شرح است:


انا لله و انا الیه راجعون

برادر گرامی سرار سرتیپ دوم پاسدار برادر غلامرضا سلیمانی

فرمانده محترم سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان


سلام علیکم:

خبر درگذشت همسر مکرمه جنابعالی(مرحومه مغفوره حاجیه خانم باقری) باعث تأثر و تألم خاطر اینجانب گردید.

درگذشت آن بانوی مؤمنه که همسری فداکار و مادری مهربان و بانویی با تقوی بود و عمری را با پارسایی و عشق صادقانه به اهل بیت(علیهم السلام) خصوصاً حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) سپرده نموده و عاقبت به عشق دیدار حضرت حق به دیار باقی شتافت ضایعه جبران ناپذیری است.

اینجانب فقدان آن بانوی مؤمنه و پرهیزگار را به جنابعالی و فرزندان عزیزتان صمیمانه تسلیت عرض نموده و از قادر متعال برای آن مرحومه مغفوره علو درجات و همنشینی با حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و برای جنابعالی، فرزندان و سایر بازماندگان سوگوار، پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می نمایم.

دستیار و مشاور علی فرمانده معظم کل قوا

سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی


متن پیام سرلشکر جعفری بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

برادر گرامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا سلیمانی

فرمانده محترم سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان


خبر درگذشت همسر مکرمه تان واصل و موجب تأثر خاطر گردید.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن فقیده سعیده رحمت و غفران واسعه الهی و هم نشینی با حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) و برای شما، فرزندان گرامی و سایر بازماندگان سوگوار، صبر جمیل و اجر جزیل توأم با عزّت و سعادت آرزومندم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام / 63042 /


ارسال نظرات
پر بیننده ها