خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه خبر داد

برگزاری اجرای طرح آبروی کوچه ها افتخار محله ها دربیستم مردادماه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه گفت: برای اولین بار طرح آبروی کوچه ها افتخار محله ما همزمان بابیستم مرداد ماه سال جاری وشب شهادت امام جعفر صادق (ع) در محله شهید روحانی علی نژاد این شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۴۶۸۵۰
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، رمضانعلی فرحبخش ” در نشست ستاد کاروان راهیان نور از اجرایی شدن طرح آبروی کوچه ها، افتخار محله ها در بشرویه خبر داد و اظهارداشت: یکی از راه های  تکریم خانواده های شهدا برقراری ارتباط بیشتر مردم با خانواده شهدا  است که این طرح در همین راستا پایه ریزی شده و برهمین اساس برنامه ای در محله خانواده شهید در راستای تکریم خانواده های انان با اعضای آن محله برگزار می شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه با اشاره به اهمیت تعظیم  و تکریم خانواده های معزز شهدا گفت: خانواده معظم شهدا چشم چراغ ملت هستند و برای دوام انقلاب اسلامی هزینه سنگینی پرداخت کرده اند که درک آن از عهده کسانی که اینگونه هزینه را نکرده اند خارج است.

 فرحبخش افزود: هدف از اجرای این طرح قدرشناسی از ایثارگران،زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا و گرامیداشت خانواده شهدا می باشد .

 فرمانده سپاه بشرویه از اجرای طرح آبروی کوچه ها ، افتخارمحله ها در بیستم مردادماه خبر داد و گفت: برای اولین بار این طرح  همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در محله شهید روحانی علی نژاد برگزار خواهد شد وانتظار می رود شهرداری نیز موارد مورد نیاز آن محله را انجام بدهد.

 وی در ادامه این نشست ضمن تقدیر از کمک های مردمی و مسئولان در طرح راهیان نور بیان داشت: هر ساله جمعیت قابل توجهی در مناطق جنوبی و عملیاتی غرب در قالب کاروان راهیان نور حضور می یابند.

فرحبحش افزود: سال گذشته برای اولین بار ۲ اتوبوس از شهرستان بشرویه راهی مناطق عملیاتی غرب شدند و با توجه به اینکه ۴۲ شهید بشرویه در این مناطق به درجه رفیع شهادت نائل شدند و همچنین وجود مرقد ملاعبدلله بشروی در کرمانشاه به عنوان یک مکان زیارتی مورد هدف است.

 فرمانده سپاه بشرویه، تداوم راه شهدای انقلاب اسلامی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت طلبی را هدف اعزام کاروان راهیان نور برشمرد و گفت: هدف این است که راه شهدا خاموش نشود و اگر به بهانه های مختلف نبود ماشین و اعتبار در این راه همت نکنیم مطمئنا در راه شهدا کوتاهی کرده ایم.

 وی همچنین از مسئولان دستگاه های دولتی خواست تا همچون سال های گذشته در اجرای طرح عظیم راهیان نور همراهی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها