امام جمعه گناوه:

نماز جمعه از برکات نظام و انقلاب اسلامی است

امام جمعه گناوه گفت: نماز جمعه از برکات نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۴۶۸۱۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی عصر امروز در مراسم گرامیداشت اقامه اولین نماز جمعه در کشور و سالروز عملیات مرصاد در مسجد نبی (ص) گناوه، اظهار کرد: نگاه تیزبین و دیدگاه فقهی و فراست حضرت امام خمینی(ره) در این بود که انقلاب اسلامی نیازمند یک پایگاه فرهنگی هست و لذا در ادامه خواسته حضرت امام خمینی (ره) در کشور نیز به خوبی به آن پرداخته شد.

وی بیان داشت: آگاهی دادن و بصیرت بخشی به آحاد مردم نیز یکی از وظایف پایگاه‌های فرهنگی و سیاسی بوده است.

امام جمعه گناوه ادامه داد: از بدو شروع نماز جمعه در 5 مردادماه 58 به امامت آیت‌ا... طالقانی در تهران نیز این پایگاه مهم سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هر روز رشد یافته است و در سراسر کشور توانسته است اقشار مختلف مردم را به این پایگاه دعوت و توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی نماید.

رکنی‌حسینی با اشاره به سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد بیان داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس نیز علاوه بر بصیرت‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم جایگاه‌های نمازجمعه همچنین محل اعزام نیرو، استقبال و بدرقه نیروها و شهدا و کمک به جبهه‌ها بوده است.

وی با اشاره به هجوم ارتش مجهز عراق و منافقین در آخرین عملیانهای جنگی هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: ضربه مهلک سربازان ایران اسلامی بر پیکره منافقین و ارتش عراق در آخرین عملیات هشت سال دفاع مقدس سبب شد تا عملیات مرصاد یکی از افتخارآمیزترین و موفق‌ترین عملیات‌ها قلمداد شود.

فرمانده سپاه گناوه نیز در ادامه گفت: عملیات مرصاد یک‌بار دیگر قدرت ایمان و اراده و تحت فرمان بودن نیروهای ارزشمند ایران اسلامی به ولایت را به رخ جهانیان کشید.

سرهنگ علیرضا غریبی ادامه داد: در این عملیات نیز چند صد دستگاه خودرو، نفربر و تانک دشمن منهدم و تعداد زیادی به غنیمت گرفته شد و تعدادی از منافقین به دست نیروهای جمهوری اسلامی ایران اسیر شدند.

وی همچنین یادآور شد: عملیات مرصاد، هفتادمین عملیات آفندی و به طور کلی یک‌صد و چهارمین عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران و آخرین درگیری بین ایران و عراق در هشت سال جنگ تحمیلی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار