خبرهای داغ:

برگزاری اردوی حفظ و انسجام پایگاه بسیج ولیعصر(عج) کلاته خیج

اردوی یکروزه حفظ و انسجام بسیجیان پایگاه ولیعصر(عج) شهر کلاته خیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۴۶۶۴۱
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اردوی یکروزه حفظ و انسجام بسیجیان پایگاه ولیعصر(عج) حوزه بسیج شهری روستایی حمزه سیدالشهدا با حضور 120 نفر در جنگل ابر شاهرود برگزار شد.

در این اردو که با هدف حفظ و انسجام و نشاط و شادابی بسیجیان برگزار شد، شرکت کنندگان در کوهنوردی و جنگ نوردی پرداخته و به پاکسازی محیط جنگل از زباله پرداختند.

فرمانده حوزه بسیج شهری روستایی حمزه سیدالشهدا کلاته خیج در جمع بسیجیان در جنگ ابر در سخنانی با تقدیر از حضور بسیجیان پایگاه ولیعصر(عج) کلاته خیج در این اردو حفظ انسجام با بیان اینکه رسالت بسیج در برهه کنونی مسائل فرهنگی و روشنگری و ترویج گفتمان رهبری است اظهار کرد: با تلاش کنیم تا با برنامه ریزی مدون در حلقه های صالحین و کار فرهنگی بتوانیم در جبهه جنگ نرم و دفاع از ارزش ها موفق باشیم.

وی با تأکید بر انسجام حلقه های صالحین و توجه به کیفیت حلقه ها با توجه به موضوعات برنامه ریزی شده است، بیان کرد: باید تلاش کنیم تا در حلقه های صالحین شبهه زدایی كرده و پرورش دهنده نیروهای ارزشی و مدافع انقلاب برای نظام باشیم.

وی با اشاره به اوضاع منطقه گفت: هدف دشمن از جنگ های بیابتی در یمن و سوریه و عراق جلوگیری از ایجاد تمدن بزرگ اسلامی است و باید بدانیم که دشمنان ما بهتر از ما به سخنان رهبری گوش می دهند و با توجه به آن استراتژی های خود را بنا می نهند و ما غافل هستیم.

علیرضا تیموری تأکید کرد: باید گفتمان رهبری را در جامعه تبیین و تشریح کنیم و یکی از راههای آن همین حلقه های صالحین و برنامه های فرهنگی در جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها