خبرهای داغ:
شاه امیریان
فرمانده انتظامی فارس:
فرمانده انتظامی فارس گفت: سرکرده باند 10 نفره سارقان مسلح اهل و ساکن شهر دبیران در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی دستگیر شد و یک نفر از همدستان وی به ضرب گلوله به هلاکت رسید.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۹۶
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی فارس بعدازظهر چهرشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با به دام افتادن سرکرده و اعضای باند مسلح در درگیری دوساعته با ماموران نیروی انتظامی، آخرین شرور فارس دستگیر و تحویل مقامات قضایی این استان شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: سرکرده این باند مسلح از سال 1385 تاکنون اقدام به آدم‌ربایی، ایراد ضرب و شتم، شرارت، نزاع دسته‌جمعی، سرقت مسلحانه موتورسیکلت، خودرو، اخلال در نظم زندان، زخمی و مجروح کردن یکی از ماموران نیروی انتظامی و سرقت 100 میلیون تومان طلا و جواهر کرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: اعضای این باند شرور و مسلح در شهرهای رزین‌دشت، فسا، جهرم، لارستان، شیراز داراب و استان هرمزگان اقدام سرقت و دیگر اعمال مجرمانه کرده که از دستگیرشدگان سه سلاح جنگی کشف و ضبط‌ شده است.

وی بیان داشت: در سال گذشته هشت نفر از اشرار مسلح در استان فارس در درگیری مسلحانه با ماموران نیروی انتظامی به هلاکت رسیدند و یک نفر از مأموران جان‌برکف ما به شهادت رسید.

گودرزی با اشاره به اینکه بر اساس آمار دانشگاه شیراز، احساس امنیت در استان فارس نسبت به سایر استان‌ها بیشتر است، افزود: در چهارماهه نخست سال جاری وقوع سرقت منزل 31 درصد، اتومبیل 16 درصد، موتورسیکلت 13 درصد و نیز سرقت داخل خودرو 19 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته و سرقت مسلحانه 40 درصد کم‌تر شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس اضافه کرد: در همین مدت شاهد کاهش 13 درصدی فوتی و 15 درصدی مصدومان حوادث ترافیکی بوده‌ایم که نسبت به مدت مشابه دو درصد کاهش ‌یافته است.

گودرزی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 10 تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر، هفت تن تریاک، دو تن هروئین و 19 کیلو شیشه کشف شده و در این مورد نیز 4 هزار و 283 قاچاقچی، 554 خرده‌فروش و 3 هزار معتاد دستگیر شده‌اند.

وی اظهار داشت: در سال جاری همچنین 125 منزل مبله با 217 تلفن در این مورد شناسایی شده و 40 منزل مبله پلمپ و 160 خط تلفن قطع و 38 پرونده قضایی تشکیل و از یک‌هزار و 296 باغ‌شهری بازدید و 912 نفر از ساکنان آن‌ها ارشاد و 158 مورد تخلف منجر به تعطیلی شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها