خبرهای داغ:
استاندار سابق قم :

اگر همدلی و همزبانی به معنای واقعی باشد می‌توان شاهد پیشرفت، عمران و آبادانی بود

استاندار قم گفت: در طول مدت خدمتم در قم 400 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۸۵۴۴۷۸۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که در تالار معصومیه برگزار شد به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در طول 18 ماه تصدی مسئولیت استانداری قم اظهار کرد: افتتاح آزاد راه قم گرمسار، تصویب سند برنامه آمایش استان قم، طرح امنیتی حرم حضرت معصومه، تصویب پهنه صنعتی نیزار، اخذ مجوز از بانک توسعه اسلامی برای توسعه شبکه فاضلاب و... از اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی با اشاره به اینکه در طول این مدت 400 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان قم اختصاص داده شده است گفت: احداث کتابخانه و صحن شرقی حرم مطهر حضرت معصومه، اختصاص 25 میلیارد تومان به سد کوچری، بهره‌برداری از ساختمان جدید اداری قم، احداث 700 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، احداث 300 واحد مسکن مددجویان بهزیستی، احداث بیمارستان امجدی و آیت‌الله خوانساری، جذب 1500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش سلفچگان و... از دیگر اقداماتی بوده است که در این مدت انجام شده است.

استاندار سابق قم احداث تصفیه خانه فوری اضطراری فاضلاب، اختصاص 14 هزار وام ازدواج، آبرسانی به فاز دو سلفچگان، کلنگ‌زنی مجموعه ورزشی پیامبر اعظم، احیای بافت تاریخی گذر خان، تکمیل مخازن آب منطقه پردیسان به میزان 60 هزار مترمکعب و... را از دیگر اقدامات صورت گرفته در مدت یک سال و نیم گذشته عنوان کرد و افزود: شورای تامین استان برگزاری جلسات را به صورت منظم دنبال کرد و مسئله امنیتی خاصی در این استان نداشتیم.

وی گفت: از زمانی که به عنوان یک مسئول سکان هدایت و اداره امور را بر عهده گرفتم با پیروی از امام و مقام معظم رهبری کار مردم را یک خدمت قلمداد کردم و تلاش کردیم از این فرصت نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم.

صالحی‌منش بیان کرد: خودم را خادم و کوچک نظام می‌دانم و افتخار پیدا کردم در این مدت خدمتگزار مردم، مراجع و روحانیت باشم و امیدواریم که بتوانم در سنگر دیگری خدمت کنیم.

وی از زحمات رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس قوه قضاییه، سرپرست استانداری قم، اعضای هیئت دولت به ویژه وزیر کشور تقدیر کرد و افزود: مراجع تقلید در طول این مدت کمال لطف و محبت را نسبت به بنده و دولت داشتند و ارتباط خوبی بین مرجعیت و دولت و روحانیت و دولت در قم به وجود آمد و امیدواریم که آقای صادقی در سمت استانداری قم موفق باشد.

استاندار قم اظهار کرد: اگر بخواهید استان قم پیشرفت داشته باشد کسی که به عنوان مسئول و استاندار می‌آید مورد تایید دولت است و معنا ندارد که گفته شود که این شخص با ما هست یا با ما نیست؛ این فرد می‌خواهد برای مردم قم کار کند و این فرصت را شما باید در اختیار او قرار دهید.

وی اضافه کرد: اگر همدلی و همزبانی به معنای واقعی نه اینکه روی کاغذ و شعار باشد می‌توان شاهد پیشرفت، عمران و آبادانی شهر مقدس قم بود.


ارسال نظرات