خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه:

مذاکره ای قابل اعتماد است که آرامش طرفین را تامین کند

خبرگزاری بسیج: امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه امروز این شهرستان با بیان اینکه مذاکره ای قابل اعتماد است که آرامش طرفین را تامین کند، گفت: حمایت های رهبر فرزانه انقلاب از تیم مذاکره کننده و اعتماد داشتن و امانت دار خواندن آن ها از مهمترین دلایل موفقیت این تیم بود.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۶۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: موفقیت در این نبرد دیپلماسی برای ایران و گروه 1 + 5 بدون شک دارای مزایای فراوانی از جمله تحقق آرامش روانی و روحی برای هر دو طرف بوده که هم اکنون زمنیه های این آرامش در بین کشورهای طرف مقابل مذاکره در حال ایجاد است.

وی با اشاره به اینکه تحریم ها همیشه موجب هدر رفتن بیت المال و در بسیاری موارد موجب تضییع آن می شود، خاطرنشان کرد: دور زدن تحریم ها همیشه فضای مساعدی برای سودجویان ایجاد کرده بود که بتوانند به این بهانه، منافع شخصی خود را تامین کنند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی افراد از رعایت نشدن موارد مورد توافق از سوی گروه 1+5 نگران هستند، ادامه داد: اگر این اتفاق بیافتد بدون شک ایران همانند زمان پیش از مذاکره به فعالیت های هسته ای خود ادامه می دهد.

آیت الله پورمحمدی، افزود: طبق نظر رییس جمهوری، ایران عهد شکنی نمی کند و اگر آن ها عهد شکنی کنند، جمهوری اسلامی نیز متقابلا عمل می کند.

ارسال نظرات