خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز:

عامل اصلی موفقیت تیم مذاکره کشورمان هدایت رهبری بود

خبرگزاری بسیج: امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با قدردانی از تلاش تیم مذاکره کننده کشورمان، عامل اصلی موفقیت آن ها را هدایت رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۴۲۸۶۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با تاکید به اینکه نتایج مذاکرات هسته ای کشورمان باید عامل وحدت گروه های مختلف باشد، افزود: مبادا برخی از گروه ها از آن به عنوان ابزار سیاسی و جناحی استفاده کنند.

وی اظهار کرد: استکبارستیزی دستور قرآن است و موضوع پایان ناپذیری است و نتیجه مذاکرات هسته ای به این معنا نیست که روابط ما با آمریکا درست شده، مگر این کشور از خوی استکباری و امپریالیستی خود دست بردارد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، تصریح کرد: این توافق امنیت رژیم غاصب صهیونیستی را تامین نخواهد کرد و سیاست مبارزه با غده سرطانی اسرائیل نیز هرگز متوقف نمی شود.

آیت الله شبستری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره در خصوص سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع دانشجویان و تاکید ایشان به نشاط  دانشجویان در محیط دانشگاه بیان کرد: دانشجویان با استفاده از ابزارهای هنری و نوآوری در علم و دانش و تحصیل موجب نشاط در محیط های دانشگاهی خود می شوند.

آیت الله شبستری با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر به عنوان بزرگترین عید مسلمانان ابراز امیدواری کرد که خداوند ماه رمضان امسال را آخرین ماه رمضان عمر ما قرار ندهد.

 

ارسال نظرات