خبرهای داغ:
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس گفت: به مناسبت عید فطردر 72 مکان نماز به امامت ائمه جمعه شیعه و 15 مکان نیز نماز به امامت ائمه جمعه اهل سنت در استان فارس اقامه می شود.
کد خبر: ۸۵۴۲۷۳۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام حسین ملک مکان پنجشنبه در گفت و گو با  ایرنا بیان کرد: در شهر شیراز نمازعید فطر ساعت 7:30 در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به امامت نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

وی افزود: در شهرستان های استان نیز نماز عید فطر در مصلاهای نماز جمعه و یا مکان های مشخص شده از سوی ائمه جمعه در سراسر استان فارس برگزار خواهد شد.

ملک مکان اظهارداشت: مانند سنوات گذشته نماز عید فطر در تمام امام زادگان واجب التعظیم، بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه های استان فارس برگزار می شود اما باید فضایی فراهم شود که این نماز به صورت واحد و با حضور یکپارچه مردم در یک مکان و به امامت ائمه جمعه برگزار شود.

وی اضافه کرد: حدود 20 گروه از فارس برای رصد و رویت ماه شوال به مناطق مختلف و رصدگاه های استان اعزام شدند که نتیجه فعالیت این گروه ها به دفتر رهبر معظم انقلاب ارسال می شود.

او ادامه داد: بر اساس اصول دین ماه رمضان 30 روز است اما احتمال دیدن ماه شوال در روز 29 همزمان با روز پنجشنبه 25 تیرماه قابل رد کردن نیست اما بسیار ضعیف است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها