خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان شاهرود:

اهداف عالی انقلاب و اسلام در جامعه ترویج شود

مسئول بسیج فرهنگیان شاهرود گفت: باید تلاش کنیم تا ارزش های مورد نیاز جامعه و اهداف عالی انقلاب و اسلام را در جامعه ترویج و موانع بر سر راه این مشکلات را بررسی و مرتفع کنیم.
کد خبر: ۸۵۴۲۶۸۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر کانون بسیج فرهنگیان شاهرود با حضور اعضا با موضوع چگونگی ارتقاء احساس مسئولیت معلمین در جامعه فرهنگیان به عنوان یک معروف و چگونگی جلو گیری از نفوذ تفکر سکولاریسم در آموزش و پرورش به عنوان یک منکر برگزار و مورد بررسی قرار گرفت.

ولی الله غلامی در این جلسه با تقدیر از راه اندازی این شورا و حضور فعال فرهنگیان بسیجی اظهار کرد: امروز دشمن ارزش های ناب انقلاب اسلامی را هدف قرار داده و تلاش دارد آنها را محو کند و جایگزین هایی برای آن قرار داده و تمرکز نیز باید بر دو قشر تأثیرگذار و بزرگ فرهنگی و باشد.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا ارزش های مورد نیاز جامعه و اهداف عالی انقلاب و اسلام را در جامعه ترویج و موانع بر سر راه این مشکلات را بررسی و مرتفع کنیم.

مسئول بسیج فرهنگیان شاهرود تصریح کرد: ما نیاز داریم تا قشر فرهنگی و دانش آموز را از نظر فرهنگی و اعتقادی قوی کرده و این امر مستلزم کار کارشناسی و تحلیل درست و دقیق از موضوعات دارد و باید تلاش کنیم تا با همکاری هم به نتیجه ای قابل اجرا برای این اقشار مهم دست یابیم.

در این جلسه هر یک از اعضا نظرات خود را در این خصوص اعلام و مقرر شد منکرات رایج در بین فرهنگیان و همچنین معروفات ترک شده شناسایی و مهمترین آنها در مدارس و بین فرهنگیان عملیاتی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها