خبرهای داغ:
محمد آزاد: با توجه به این که در یک دوره تحریم به سر برده ایم، باید دره بعد از لغو تحریم ها به درستی مدیریت شود تا انحرافات بعدی ایجاد نشود.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۱۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد آزاد خصوص اثرات ناشی از لغو تحریم ها بر اقتصاد کشور افزود: در عین وجود مشکلات، اما در کل تا بحال تحریم ها باعث رشد و تعالی کشور ما بوده است واین باعث شده، جوانان و مبتکران ما به سما اختراع و نوآوری در حوزه های متعدد بروند. این موضوع را ما از برکات تحریم می دانیم و معتقدیم دوره تحریم، شرایط ویژه ای را برای کشور رقم زده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به این که در یک دوره تحریم به سر برده ایم، باید دره بعد از لغو تحریم ها به درستی مدیریت شود تا انحرافات بعدی ایجاد نشود.به اعتقاد وی دوره لغو تحریم، نباید به معنای آغاز دوره واردات افسارگسیخته باشد. بلکه باید تلفیق درستی از داشته، ابتکارات و توانمندیهای جدید ارائه کنیم.رئیس اتحادیه آهن فروشان در خصوص تاثیر توافقات بر قیمت ها افزود:لغو تحریم ها روی قیمت ها تاثیر گذاری آنچنانی  نخواهد داشت و فقط ممکن است کمی باعث تغییر شاخص های بورس شود.در بازار آهن هم تاثیری نخواهد گذاشت چون بیشتر تولیدات آهن داخلی است و در زمینه تولید آهن خود کفا شده ایم.

وی در پایان تصریح کرد: سالانه حدود 4 میلیون تن صادرات آهن داریم که بیشتر این صادرات به کشور های همسایه و کشور های حوزه خلیج فارس است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها