خبرهای داغ:
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری:

رژیم صهیونیستی داعیه تسلط بر عالم را دارد

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امیدواریم مذاکرات هسته ای به نفع ملت باشد، گفت: ذات استکبار جهانی پیمان شکنی، تسلط بر دنیا و خود را داعیه عالم خواندن است.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۷۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

 و انسان که عالم را ملک و ملک خدا و اراده خدا را بر همه ذرات وجود حاکم می داند، نمی تواند متکبران را در عالم بپذیرد.

رئیسی با بیان اینکه جریان استکباری صهیونیستی داعیه تسلط بر عالم را دارد و می خواهد بر جهان تسلط کند و خودخواهی و خود پرستی خود را به یک سرزمین خاص فلسطین خلاصه نمی کند، گفت: از همان روز تشکیل استکبار جهانی، امت اسلام متعهد در صحنه، بیدار و با بصیرت اعلام کردند که این غده سرطانی می خواهد تمام عالم را نابود کند.

دادستان کل کشورافزود: در یک مقطعی تصور بر این بود که سازمان آزادی بخش به فلسطین و گروه های مذاکره کننده می تواند در پشت میزهای مذاکره مشکلات فلسطین را حل کند.

ذات جریان استکباری پیمان شکنی است

وی یادآورشد: 35 سال قبل که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید انورسادات رئیس جمهور وقت مصر با اسرائیل مذاکره کرد و قرا رداد " کمپ دیوید" را امضا کردند اما تا امروز هیچ خبری از اجرای آن نیست.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرنگان رهبری گفت: جنگ ما با استکبار برای ایمان نداشتن نیست چون پیمان ندارند و در ذات جریان استکباری پیمان شکن است و ما استکبار را نمی‌پذیریم.

دادستان کل کشور بابیان‌اینکه داعش مولود نامشروع اسرائیل است اظهار کرد: این غده سرطانی اگر نابود نشود، تمام فضای منطقه را آلودگی می‌گیرد.

استراتژی داعش هیچ سنخیتی با اسلام و قرآن ندارد

آیت‌الله رئیسی متذکر شد: اگر به نوع شعارها و استراتژی‌ها، بی‌رحمی و حرکت داعش نگاه کنید، متوجه می‌شوید این حرکات هیچ نسبتی با اسلام، قرآن و انسانیت ندراد و کاملا منطبق با اسرائیل است.

نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: استکبار آدرس غلطی می‌دهد تا هدف را گم کنیم و اعلام روز جهانی قدس برای جلوگیری از این اقدام است که اعلام کنیم" قدس پاره‌تن اسلام و آزادی فلسطین و قدس و مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است."

رئیسی تصریح کرد: مبارزه با جریان‌های تکفیری، قطعی است و همه جریان‌های تکفیری را دست‌ساخته جریان انگلیسی و استکباری می‌دانیم و جریان استکباری نیز مولود جریان آمریکایی ما با این جریان‌ها به عنوان پدیده‌ای که دست‌ساخته انگلیس است، مبارزه می‌کنیم.

مثلث شوم انگلیس، آمریکا و اسرائیل مایه فساد در عالم هستند

وی افزود: مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل مایه همه مفاسد در عالم است. در مبارزه با استکبار، کنار آمدن با ظلم و ظالم وجود ندارد.

نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: به برکت آموخته‌های معلم بزرگ انقلاب اسلامی، در برابر راهبرد دشمن که اختلاف‌افکنی است، راهبرد ما وحدت‌آفرینی است.

رئیسی تأکید کرد: امروز هرکس در جهان اسلام بداند یا نداند، بخواهد یا نخواهد، سخنی در جهت اختلاف بزند، حتما در جهت دشمن حرکت کرده است. امروز وحدت بین صفوف جامعه اسلامی را ضرورت اجتناب‌ناپذیر می‌دانیم و به دانش‌پژوهان، علما و دانشگاهیان می‌گوییم آنچه که دشمن به دنبال آن است را در جامعه روشنگری و تبیین کنند.

وی یادآور شد: جریان وهابی و تکفیری در طول تاریخ به آن میزانی که از مردم و علمای اهل‌سنت، کُشتند، از شیعیان نکشتند.

حرکت فرهنگی باید در جهت بصیرت افزایی باشد

دادستان کل کشور بابیان‌اینکه از علمای با بصیرت اهل‌سنت که از تکفیری‌ها اعلام برائت کردند، تشکر می‌کنم، گفت: در زمانی که بهائیت پیش آمد، همه علمای شیعه وقتی تشخیص دادند بهائیت دست‌ساخته استکبار است اعلام موضع کردند.

رئیسی با تأکید براینکه حرکت فرهنگی ما در جهت بصیرت‌افزایی باید باشد افزود: در دانشگاه، در بین علمای شیعه و سنی به عنوان منورالفکرها، روشنگری کنند و نگذارند جریان تکفیری بر جهل مردم سوار شود.

نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرنگان رهبری گفت: قلمی که ضداستکباری باشد، مورد سوگند قرآن است. آن‌چیزی که در بصیرت‌آفرینی و روشنگری ملت‌ها انجام شود، مورد سوگند قرآن است.

رمز پیروزی بیداری اسلامی روشنگری امام خمینی(ره) و امام خامنه ای است

رئیسی بابیان‌اینکه هر سال روز جهانی قدس را برگزار می‌کنیم، افزود: امروز روشنگری‌های امام و رهبری و فریاد ملت ایران، جوامع بشری را متوجه آزادری قدس کرده است. امروز مردم مسلمان فلسطین دیگر اعتمادی به سازمان‌های بین‌المللی برای نجات خود ندارند و مطلقا امید مردم فلسطین از سازمان ملل قطع شده است.

وی راه برخورد با اسرائیل را توکل بر خدا و اعتماد به نفس دانست وعنوان کرداین دو رمز عامل پیروزی، انتفاضه‌ها و ایستادگی مردم مسلمان بود. مردانه ایستادند و این مقاومت کار را به جایی رساند که دیروز حزب‌الله لبنان، پس از آن حماس و امروز انصارالله را در یمن داریم.

دادستان کل کشور تأکید کرد: حرکات آل‌سعود، تداعی‌کننده آنچه اسرائیل در غزه انجام داد و تداوم جریان استکباری است که مردم یمن را به خاک و خون می‌کشد.

رئیسی تصریح کرد: دل‌های محکم و با اعتماد به خدا سرمایه عظیمی است که در یمن وجود دارد. یمنی‌ها افرادی هستند که نفس علی‌بن‌ابیطالب علیه‌السلام به آن‌ها خورده است.

"ما می توانیم" آموزه ای از مکتب امام خمینی(ره) است

وی بابیان‌اینکه امروز اطراف اسرائیل را حزب‌الله گرفته است اظهار داشتحزب‌الله اراده کند اسرائیل هیچ تاب مقاومت در برابر اراده آنان نخواهد داشت و این القای ما می‌توانیم از آموزه‌های امام است این از اعتماد به خدا ساخته شده است.

نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری گفت: جریان اسرائیل و نظام سلطه طبق تحلیل همه تحلیل‌گران، در دنیا فتنه‌گری انجام داده است. اعتقاد ما براین است که امام فرمودند اسرائیل باید نابود شود واین در حال تحقق است.

وی افزود: در جنگ اراده‌ها، اراده برای نابودی اسرائیل وجود دارد. وعده تخلف‌ناپذیر الهی نابودی باطل و حاکمیت حق است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها