بیانیه بسیج مداحان و هیئات مذهبی چهارمحال وبختیاری:

شمارش معکوس برای نابودی رژیم اشغالگر قدس آغاز شده است

بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه به مناسبت روز جهانی قدس ، از آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم اشغالگر قدس خبر داده است.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۳۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در این بیانیه آمده است: در ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس و در شرایطی که منطقه خاورمیانه در آتش جهل و حقد گروه های تندرو می سوزد، در آستانه سالگرد حمله ددمنشانه و وحشیانه رژیم غاصب و اشغال گر قدس که در ماه مبارک رمضان سال گذشته صورت گرفت بار دیگر جامعه ی مداحان و هیئات مذهبی استان جهارمحال و بختیاری به همراه مردم خداجو و همیشه در صحنه ایران عزیز با مشت های گره کرده حمایت خود را از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین اعلام می دارد و بر ایستادگی و عزم راسخ آن غیور مردان تاکید می کند.

این بیانیه می افزاید:در شرایطی که اعراب خائن به آرمان فلسطین دست در دست صهیونیسم و به تبعیت از قدرت سلطه‌گر آمریکا راههای کمک و حمایت از ملت مظلوم فلسطین را بسته و در برابر کشتار مردم و کودکان و زنان غیرنظامی فلسطین به دست جنایتکاران صهیونیست ساکت نشسته و غیرت عربی و اسلامی خود را از دست داده‌اند، هر روز شاهد جنایت جدیدی از سوی این رژیم نامشروع هستیم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: قدرت‌های سلطه‌گر آمریکا و انگلیس و دولتهای حامی رژیم صهیو نیستی باید بدانند که هزینه کردن برای نجات رژیم اشغالگر قدس بی‌جهت و بی‌فایده است و شمارش معکوس برای نابودی رژیم اشغالگر قدس آغاز شده است.

چرا که ملت فلسطین دریافته که اتحاد و همبستگی بین فتح و حماس و مردم غزه و کرانه باختری رود اردن و تفاهم برای استراتژی مقاومت تنها راه نجات قدس و آزادی ملت فلسطین است و اراده خداوند نیز بر این قراردارد که به زودی فلسطین آزاد شود.

دنیا بداند ملت ایران در راستای هدف متعالی و دوراندیشانه امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز قدس امسال را پرشور‌تر از گذشته برگزار و اطمینان دارد که ریشه درخت غصبی اسرائیل با همت مقاومت از زمین بیرون آورده شده و با چند ضربه متحدانه فلسطین و یارانش سرنگون خواهد شد .

دراین بیانیه آمده است:جامعه مداحان بسیجی وهئیات مذهبی و شعرای آئینی و انقلابی استان ؛ با توجه به شرایط حساس منطقه ای و بین المللی ایران و حساسیت مذاکرات هسته ای ، ضمن ابراز همدردی با مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در نسل کشی آشکار مردم مظلوم و بی دفاع غزه را به شدت محکوم نموده و ضمن حفظ وحدت آحاد ملت ایران اسلامی عزیز، حمایت قاطع خود را از مردم ستمدیده فلسطین اعلام می نماید و مجدانه از مجامع بین المللی و دول اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی می خواهد تا در قبال جنایات غیر قابل دفاع و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی سکوت نکرده و از هیچ کمک مادی و معنوی به مردم بی گناه فلسطین دریغ ننمانید و از تمام ظرفیت های حقوقی و قانونی خود در جهت متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنند.

درپایان این بیانیه می خوانیم: مداحان استان همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائید با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

به حرمت وعده های الهی و به حرمت شهدای این خطه از قلب اسلام، فلسطین پیروز نهایی خواهد بود.ان شاالله و السلام علی من تبع الهدی

ارسال نظرات
آخرین اخبار