خبرهای داغ:
شاه امیریان
جانشین فرماندهی سپاه فجر در جمع هیئت عاشقان ولایت زرقان:
سردار گزنی: انسجام و وحدت، اعتقادات دینی، شور و شعور و مهمتر از همه فرمایشات رهبری در روشنگری مردم، باعث شد که دشمنان به مقصود خود نرسند.
کد خبر: ۸۵۳۷۱۸۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار گزنی  جانشین فرماندهی سپاه فجر در جمع اعضای هیئت عاشقان ولایت  با بیان اینکه موفقیت نظام در گرو تبعیت از ولایت فقیه است تاکید کرد: ما باید آمادگی خود را در زمینه های گوناگون اعم از اطلاعاتی، نظامی، جسمانی و... تقویت کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس در ادامه اظهار داشت: مرور قضایای فتنه در سال 88 اهمیت این مهم را بیش از پیش نشان می دهد. انسجام و وحدت، اعتقادات دینی، شور و شعور و مهمتر از همه فرمایشات رهبری در روشنگری مردم، باعث شد که دشمنان به مقصود خود نرسند.

فتنه های بزرگتری در راه است و روزهای سخت تری پیش رو داریم.

 وی افزود : فتنه های بزرگتری در راه است و روزهای سخت تری پیش رو داریم. ما باید این انقلاب را به سر منزل مقصود برسانیم. چون شهدا، امام(ره) و مقام معظم رهبری ما را در این مسیر قرار داده اند. اگر بخواهیم از این مسیر خارج شویم یعنی از اندیشه های امام و بزرگان خارج شده ایم و به دوران صدر اسلام بر می گردیم. پس راهی نداریم جز اینکه خودمان را آماده کنیم.

 سردار گزنی همچنین در سفر خود به زرقان از مجموعه ناحیه و حوزه های مقاومت این شهرستان و برخی از طرحهای اقتصاد مقاومتی اجرا شده درشهر مذکور بازرسی کرد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار