خبرهای داغ:
شاه امیریان
توسط مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه فجر فارس در گفتگو با بسیج صورت گرفت:
خبرگزاری بسیج: مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه فجر فارس از برگزاری دوره‌های تربیت آموزشیاران قرآن، جلسات تفسیر، تربیت حافظان، جزءخوانی و غیره خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۶۴۵۶
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه فجر فارس در تشریح فعالیت‌های قرآنی این سپاه در ایام ماه مبارک رمضان، در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری دوره‌های تربیت آموزشیاران قرآن، جلسات تفسیر، تربیت حافظان، جزءخوانی و غیره خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عارف‌پور، مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه فجر فارس به تشریح فعالیت‌های قرآنی این سپاه در ایام ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: فعالیت‌های ما در این ایام در چند سرفصل اجرا می‌شود.

وی افزود: نخست بحث قرائت، جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن کریم که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت 7:15 تا 8:15 با حضور تمام سربازان وظیفه و پاسداران در نواحی مختلف سپاه فجر فارس برگزار می‌شود.

عارف‌پور با بیان اینکه یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های ما در این ایام، مباحث تفسیری قرآن کریم است، گفت: با توجه به ابلاغیه‌ای که از سوی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام شده است، در ماه مبارک رمضان تفسیر سوره تغابن برگزار می‌شود که در آن از نظرات تفسیری آیت‌الله شهید مطهری استفاده می‌‌شود.

مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه فجر فارس با یادآوری اینکه کلاس‌های تفسیر در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، گفت: فعالیت دیگر ما در این ایام، برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن ویژه پاسداران و سربازان وظیفه است.

برگزاری دوره‌های آموزشیار قرآن کریم از دیگر مواردی بود که وی از آن‌ها نام برد و گفت: در ماه رمضان به‌مدت یک ماه برای پاسدارانی که علاقه‌مند هستند تا مربی قرآن شوند و یا اینکه ما تشخیص می‌دهیم که نیاز است تا مربی قرآن شوند، این دوره‌ها برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: علاوه بر این‌ها هر روز 313 نفر در مجموعه سپاه فجر فارس به‌صورت داوطلبانه به نیت سلامتی امام زمان(عج) هر روز دو صفحه از قرآن کریم را تلاوت می‌کنند.


عارف‌پور همچنین از برگزاری محافل انس با قرآن با تلاوت قاریان برجسته ملی و بین‌المللی در سپاه خبر داد و گفت: در روزهای پنجشنبه هر هفته ایام ماه مبارک رمضان، این محافل به‌همت روابط عمومی سپاه فجر فارس در حرم‌های مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار می‌شود.

مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه فجر فارس در پایان خاطرنشان کرد: تمام این برنامه‌ها در تمام رده‌های سپاه که زیر مجموعه عقیدتی ـ سیاسی سپاه کار می‌کنند، اجرا می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها