خبرهای داغ:

جهادگران در ماه مهمانی خدا، مهمان محرومین شدند

مسئول بسيج سازندگي سربيشه گفت: در حال حاضر 3 گروه جهادی مهمان در روستاهای محروم شهرستان سربیشه مستقر و مشغول خدمات رساني به مردم هستند.
کد خبر: ۸۵۳۶۱۳۲
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

محمدرضا نینوایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: همزمان با تعطیلات تابستان و فرا رسيدن ماه ضيافت الهي، 3 گروه جهادی در روستاهای محروم شهرستان سربیشه مستقر و مشغول خدمات رساني به مردم هستند.

وی افزود: يك گروه خواهر از دانشگاه سپيده كاشاني در روستای کلاته سلیمان مستقر و در عرصه فرهنگی مشغول خدمت رساني به مردم هستند.

مسئول بسيج سازندگي سربيشه ادامه داد: گروه جهادي دانشجويان دانشگاه صنعتي بيرجند در روستاهاي گلوباغ و علي هديه بخش درح در عرصه های عمرانی و فرهنگی از جمله برگزاری کلاسهای پیشگیری از اعتیاد به اقشار مختلف، مشغول خدمت هستند.

وي ادامه داد: يك گروه خواهر از دانشگاه صنعتي نیز در روستای اسکیونگ استقرار یافته و در زمینه برگزاری کلاسهای احکام، نقاشی، خیاطی، کلاسهای تقویتی زبان و ریاضی، کلاس مشاوره خانواده و برپایی نمایشگاه سبک زندگی به گروه های سنی مختلف خدمات ارائه مي کنند.

نینوایی یکی از مواردی که در بین تمام گروه ها در حال انجام است را برگزاری جلسات جزء خوانی قران عنوان كرد.

مسئول بسيج سازندگي با اشاره به اینکه در ایام نوروز هم شهرستان سربيشه پذيراي 2 گروه جهادي مهمان بوده است و اين گروه ها در روستاهای شورکه، درح و باغ خواجه از بخش درح سربیشه کارهای عمرانی خوبی از جمله دیوار کشی مسجد و مرمت چند حلقه چاه انجام داده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها