خبرهای داغ:
استاد حوزه:

شهادت یکی از بهترین جایگاه های حضور انسان نزد خداوند است

استاد حوزه گفت: شهادت بسیار ارزشمند است و یکی از بهترین جایگاه های حضور انسان نزد خداوند است و به همین خاطر است که بزرگانی چون شهید اول برای اینکه به مقام شهادت برسند یک سال را روزه می گرفتند وبه عبادت می پرداختند.
کد خبر: ۸۵۳۶۱۲۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد جمعه شب در مراسم بزرگداشت شهدای مسجد امام صادق (ع) کویت، با عنوان«شهدای ولایت» که در مسجد چهارمردان قم برگزار ‌شد گفت: شهادت یکی از بزرگترین شرافت ها و کمال انسانی است که نصیب هر شخصی نمی شود.

وی افزود: امام حسین(ع) در مسیر راه کربلا فرمودند، اگر قرار است پایان این بدن با مرگ همراه باشد و این بدن به مرگ برسد چه بهتر که با شهادت مرگ این بدن فرابرسد و در بهترین حالت به نزد خدا برسد.

این استاد حوزه بیان کرد: شهادت بسیار ارزشمند است و یکی از بهترین جایگاه های حضور انسان نزد خداوند است و به همین خاطر است که بزرگانی چون شهید اول برای اینکه به مقام شهادت برسند یک سال را روزه می گرفتند وبه عبادت می پرداختند.

وی گفت: شهادت مردم و شیعیان مظلوم کویت در شرایطی صورت گرفت که این محبان آل الله با زبان روزه، در مسجد خدا و در بهترین حالت، یعنی در نماز خود به لقا الله رسیدند که توفیقی عظیم برای یک انسان است.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد بیان کرد: متاسفانه پدیده شومی در جهان اسلام بوجود آمده است که گروهی تروریست تکفیری جنایاتی انجام می دهد که از حد فهم بشریت نیز خارج است و این جنایات متاسفانه به نام اسلام انجام می گیرد.

وی گفت: این افراد به قدری بدبخت هستند که با شستشوی مغزی خود برای این که از توحید دفاع کرده باشند در جایی بمب منجفر می کنند که اصلا نمی دانند چه کسی را می کشند و چگونه می خواهند جواب این خون های به نا حق ریخته را بدهند.

سخنران مراسم اظهارکرد: آنها در مسجد و در روز ماه رمضان، این شیعیان و مسلمانان را به خاک و خون می کشند، ولی نمی دانند که خداوند فرموده است که اگر کسی مومنی را بکشند خالد در آتش و جهنم است و راه نجاتی برای او نیست.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد بیان کرد: یکی از مهمترین دلایل ایجاد این گروه ها، تلاش استکبار جهانی در زمینه مقابله با جریان های اسلام گرا در سطح جهان است؛ آنها از قدرت گیری مسلمانان و نشر اسلام در اروپا و آمریکا به شدت هراس داشتند و به همین دلیل این گروه ها را ایجاد کردند که از این فرصت استفاده کرده باشند و آنها را از اسلام بترسانند.

وی گفت: جنایات این گروه ها در آفریقا نیز توسعه یافته است و آنها مردم آفریقا را نیز با خاک و خون می کشند و تلاش می کنند که به نام دین مردم را از دین اسلام گریزان کنند؛ این گروه ها مبدائی غیر از استکبار ندارند؛ اگر این گروه ها نباشند مردم و مسلمانان به سمت اسراییل متوجه می شوند سعی می کنند که با تجمیع نیرو موجودیت آن را تهدید کنند، ولی کار گروه های تکفیری این است که نگاه ها را از اسراییل دور کند.



ارسال نظرات