خبرهای داغ:
در راستای برگزاری اردوهای جهادی طرح هجرت 3؛

جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی منطقه بسطام

جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی منطقه بسطام شاهرود با موضوع اردوهای جهادی طرح هجرت 3 برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۵۵۷۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی منطقه بسطام شاهرود با موضوع اردوهای جهادی طرح هجرت 3 برگزار شد.

در این جلسه که جانشین سپاه شاهرود، مسئول بسیج سازندگی سپاه ،فرمانده حوزه ایثار و رئیس اداره آموزش و پرورش بسطام و معاونان وی حضور داشتند در خصوص نحوه اجرای برنامه اردوی جهادی طرح هجرت 3 بحث و تبادل نظر شد.

نقش سازنده طرح هجرت 3 در پرورش استعداد دانش آموزان

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش منطقه بسطام در این جلسه با اشاره به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و حرفه آموزی اظهار کرد: طرح هجرت 3 برای دانش آموزان فرصتی برای پرکردن اوقات فراغت و یادگیری حرفه و همچنین تمرین نگهداری از وسائل و اموال است.

وی افزود: طرح هجرت 3 که در مدارس اجرا می شود نقش سازنده ای در پرورش استعدادهای دانش آموزان برای ورود به حرفه و شغل است و سبب می شود دانش آموز در کنار تحصیل حرفه ای نیز بیاموزد.

سرهنگ پاسدار حسین یارمحمدی جانشین سپاه شاهرود نیز در این جلسه با تشکر از تعامل آموزش و پرورش و بسیج در اجرای طرح هجرت 3 بیان کرد: اجرای این برنامه ها در جهت رشد و شکوفایی استعداد دانش آموزان و ایجاد علاقه برای حفظ محیط آموزشی مطلوب و مناسب است.

بکارگیری40 دانش آموز مقطع دوم متوسطه برای اجرای طرح هجرت سه در بسطام

علی آملی فرمانده حوزه دانش آموزی ایثار در حاشیه این جلسه با اشاره به بکارگیری40 دانش آموز مقطع متوسطه دوم برای اجرای طرح هجرت 3 گفت: در این جلسه مقرر شد تا دانش آموزان علاوه بر مرمت و بهسازی تعدادی از مدارس شهر بسطام به تعمیر میز و نیمکت در کارگاه آموزش و پرورش منطقه بسطام نیز مشغول می شوند.

وی خاطر نشان کرد: این اردوها بصورت ده روز برگزار می شود و دانش آموزان با شیوه صحیح رنگ آمیزی مدارس توسط استادکار و نحوه آماده سازی رنگ و همچنین جوشکاری و نجاری آشنا می شوند.

آملی هدف از برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 را پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در کنار حرفه آموزی عنوان کرد و افزود: استقبال دانش آموزان از این برنامه هر سال بهتر می شود.

خاطر نشان می شود طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی در قالب مرمت،به سازی و زیباسازی مدارس با حضور دانش آموزان علاقه مند در سطح کشور در تابستان اجرا با همکاری اداره آموزش و پرورش و بسیج سازندگی اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها