خبرهای داغ:
به همت گروه جهادی شهید عرب خزائی:

100 سبد غذایی در بین نیازمندان توزیع شد

به همت جهادگران گروه جهادی شهید عرب خزاعی روستای جبار قاین و با کمک خیران 100سبد غذایی با هزینه بیش از 60میلیون ریال خریداری و در بین نیازمندان توزیع شده است.
کد خبر: ۸۵۳۳۴۵۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

حسن رضاپور مسئول گروه جهادی شهید عرب خزائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ماه مبارک رمضان را فرصتی برای تمرین اطاعت و بندگی خالص خداوند دانست و اظهار داشت: اسراف‌گرایی، تجمل‌پرستی و توجه به زرقو برق دنیای مادی از آسیب‌های سبک زندگی است که می‌توان در این ماه بر دوری از این خصایص منفی اهتمام ورزید.

مسئول گروه جهادی شهید عرب خزائی روستای جبار از توابع شهرستان قاین گفت: ماه رمضان فرصتی است که بتوانیم سیره اهل بیت (علیه السلام) بخصوص امیر المومنین (علیه اسلام) را بشناسیم و در زندگی پیاده کنیم.

وی افزود: به مناسبت ماه مبارک رمضان به همت جهادگران گروه جهادی شهید عرب خزاعی و با کمک خیران 100سبد غذایی با هزینه بیش از 60میلیون ریال خریداری و در بین نیازمندان توزیع شده است.

رضا پورعنوان کرد: با الگو گرفتن از سیره زندگی امام علی (ع) و از پانزدهمین روز ماه مبارک رمضان به مدت پنج شب نیازمندان میهمان سفره افطاری جهادگران گروه جهادی شهید عرب خزاعی خواهند بود.

مسئول گروه جهادی شهید عرب خزاعی گفت: ماه رمضان فرصتی برای تمرین سبک زندگی اهل بیت بخصوص سبک زندگی علوی و فاطمی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها