خبرهای داغ:
شاه امیریان
سردار گزنی در بازدید از ناحیه احمد بن موسی (ع):
جانشین سپاه فجر فارس: اگر انقلاب ما به انحراف کشیده نمی شود به این دلیل است که قاعده هرم انقلاب ما اعتقادات اسلامی است و مردم اضلاع آن و در راس این هرم تفکر ولایت فقیه قرار دارد .
کد خبر: ۸۵۳۲۲۹۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در سومین روز از ماه مبارک رمضان، سردار گزنی، جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس و هیئت همراه با حضور در ناحیه احمد بن موسی (ع) سپاه فجر استان فارس از این ناحیه بازدید کردند .

 سردار گزنی با حضور در جمع مربیان و مدیران شجره طیبه صالحین با بیان اهمیت وجود و فعالیت موثر این شجره طیبه برای کادر سازی از جوانان مستعد و انقلابی برای مدیریت آینده نگر جمهوری اسلامی و سپاه و بسیج پرداختند.

وی در ادامه بیان داشت: وظیفه بسیار حساس و مهم مربیان در حلقه های صالحین تربیت جوانان مومن و متعهد جهت مدیریت آینده نظام جمهوری اسلامی در بخش های مختلف است نظامی که در برابر یک دشمن مجهز توانست با سخت ترین مشکلات دفاع هشت ساله را به پیروزی برساند و رمز این پیروزی وجود همین جوانان متعهد و مومن به وعده الهی بود .در ادامه این نشست مربیان حلقه های صالحین به بیان نظرات و پیشنهادات خود در زمینه رشد هر چه بهتر این شجره طیبه پرداختند .

پس از این نشست سردار گزنی با حضور در نشست معرفتی بصیرتی هیئت عاشقان ولایت به سخنرانی پرداخت.

سردار گزنی با اشاره به چرایی عدم انحراف انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) بیان داشتند : با نگاهی حتی سطحی به دیگر انقلاب های دنیا مثل انقلاب کبیر فرانسه ، انقلاب اکتبر شوروی و دیگر انقلاب ها به راحتی می توان دریافت که این انقلاب ها به دلیل ماهیت مادی گرایانه خود سریعا از راه منحرف و نابود شده اند و اگر انقلاب ما به انحراف کشیده نمی شود به این دلیل است که قاعده هرم انقلاب ما اعتقادات اسلامی است و مردم اضلاع آن و در راس این هرم تفکر ولایت فقیه قرار دارد .

جانشین سپاه فجر استان فارس در ارتباط با تحلیل سیاسی روز و بیان این تذکر که ما در حلقه های صالحین باید جریان شناسی خوبی داشته باشیم اظهار داشت : اشاره می کنم به صحبت های مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ایشان موکدا فرمودند مراقب باشید که جریانی سعی در به انحراف کشیدن و تفسیر غلط از تفکرات امام راحل را دارد .

سردار گزنی با اشاره به این موضوع لزوم جریان شناسی صحیح را متذکر شد و افزود : بدانید حتی در همین استان شما لزوم بصیرت افزایی و جریان شناسی درست کاملا احساس می شود بصیرت در برابر جریان هایی که برای به انحراف کشیدن این آرمان ها حتی دست به مرجع سازی های دروغین می زنند و سعی درمنحرف کردن فکر جوانان خصوصا دانشجویان دارند .

وی در ادامه به دقت و عدم غفلت در مورد مسائل امنیتی استان پرداختند و گفتند ما باید آمادگی های خود را در گردان های بیت المقدس و امام حسین و ... حفظ و تقویت کنیم در این شرایط ما همه باید مثل یک عنصر تیز بین اطلاعاتی مسائل را رصد کنیم .ما هر زمانی که همه آماده بوده ایم توانسته ایم با تهدیدات مقابله کنیم لذا همه باید آمادگی های جسمانی ، عملیاتی و اطلاعاتی خود را بیشتر کنیم برای روز های سخت در پیشرو و از این ماه مبارک رمضان باید در جهت ارتقا آمادگی های خود به لحاظ معنوی کمال استفاده را ببریم.

در ادامه سردار گزنی به همراه فرمانده ناحیه احمد بن موسی (ع) و نماینده ولی فقیه در ناحیه از خانواده محترم شهدا دیدار کردند و ضمن حضور در منزل ایشان با بیان رشادت های این شهدا در عملیات های مختلف بیان داشتند که این مادران و پدران عزیز باید به تربیت چنین جوانانی افتخار کنند.





ارسال نظرات
پر بیننده ها