خبرهای داغ:
دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی:

امروز مبارزه با مواد مخدر دغدغه مهم مردم و دولت است

کد خبر: ۸۵۳۲۲۱۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  آذربایجان شرقی در مانور پیشگیری از اعتیاد با بیان اینکه همه در قبال سلامتی جوانان و خانواده ها مسئول هستیم، مبارزه با مواد مخدر را دغدغه  مهم مردم و دولت عنوان کرد.

محمدعلی نصرتی با تاکید به اینکه  بخش اعظمی از اقدامات ساختار شکنانه  موجود در جامعه ناشی از مصرف موادمخدر است، افزود: امروز از مواد مخدر با عناوینی همچون «جنگ بدون مرز» ،«شوک هزاره سوم» و «بزرگترین بلای قرن» یاد می کنند که سلامتی جوامع را به خطر انداخته است و یکی از قربانیان این سم مهلک ملت ماست.

وی در ادامه به اهتمام نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ریشه کن کردن  این  پدیده شوم پرداخت و اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه مبارزه با مواد مخدر بیش از چهارهزار شهید و بیش از 12هزار جانباز تقدیم کرده است.

دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: متاسفانه مهمترین قربانیان مواد مخدر خانواده ها و فرزندان افراد معتاد هستند که با مشکلات عدیده ای گریبانگیر شده اند و امروز وظیفه همه ماست که در باب فرهنگ سازی و آگاهی بخشی عواقب این بلای خانمان سوز  اهتمام کنیم چراکه اگر این آتش شعله ور شود دامن همه را فرا می گیرد.

 نصرتی با اشاره به شعار سال خاطر نشان کرد: انشاالله با همدلی و همزبانی و با بهره گیری از آموزه های دینی در راستای مبارزه با عرضه کنندگان و درمان مبتلایان و معتادان اقدام خواهیم کرد.

دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی در پایان با تجلیل از اقدمات هلال احمر در راستای فرهنگ سازی مبارزه با مواد مخدر گفت: اعضای هلال احمر امروز به شکل زیبایی با تشکیل زنجیره انسانی  همدلی خود را در امر مبارزه با مواد مخدر به تصویر کشیدند که جا دارد از حمایت های مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و اعضای جوانان و داوطلبان و امدادگران تقدیر کنم.

در این مانور بیش از یکهزارنفر از اعضای کانون های غنچه های هلال، کانون دانشجویی، آزاد و طلاب معاونت جوانان، داوطلبان، امدادگران و پرسنل و مردم حاضر در محوطه استخر ائل گلی با تشکیل حلقه انسانی دور استخر ائل گلی اقدام به پخش بروشور و بادکنک با شعارهای نه به اعتیاد کردند که مشابه این مراسم در شعب تابعه هم در شهرستان ها اجرا می شود.

 

ارسال نظرات