خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت سیدالشهدای آیسک:

برگزاری مسابقات فوتبال دیجیتال جایگزین جام رمضان

مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت سید الشهدای آیسک با بیان اینکه جوانان ورزشکار به دلیل اهمیت پوشالی مسابقات جام رمضان در انجام اعمال عبادی خود کوتاهی می کنند، گفت: مسابقات فوتبال دیجیتال برای جلوگیری از این امر در آیسک برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۳۲۱۹۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

سید محسن سیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهارداشت: رمضان ماه خود سازی و پرورش روح نیاز است.

مسئول تعلیم و تربیت حوزه سید الشهدای آیسک تصریح کرد: کارهایی که حرام و مبطل روزه نیست اما انسان را از خودسازی دور می دارد و متاسفانه در ماه مبارک رمضان بسیار از آن استقبال می شود به ویژه در رده های سنی نوجوانان و جوانان مسابقات ورزشی جام رمضان است.

سیدی ادامه داد: ورزش یک امر پسندیده و لازم برای هر انسان است اما زمانی که انسان را از یک نیاز عظیمی باز دارد دیگر خیلی توصیه نمی شود، دیده می شود که عده ی زیادی بعد از افطار به جای شرکت در مراسم انس با قرآن روانه سالن های ورزشی و از این فیض عظیم محروم می شوند.

وی تأکید کرد: در اسلام به تلاوت و تدبر در قرآن به ویژه در ماه مبارک رمضان توصیه فراوان شده است؛ حال این مسئله بزرگ در سطح کشور چقدر ضربه ی جبران ناپذیری بر جوانان و نوجوانان ما فرود می آورد.

سیدی افزود: مواردی دیده می شود که جوانان ورزشکار در ماه مبارک رمضان بدلیل اهمیت پوشالی که این مسابقه در ذهن آنها ایجاد کرده است؛ آن روز را عمدأ و بدون عذر شرعی روزه نمی گیرند تا در آن مسابقه بتواند بر حریفشان پیروز شوند.

مسئول تعلیم و تربیت حوزه مقاومت سیدالشهدای آیسک گفت: به منظور رفع این مشکل مسئولین ورزشی و فرهنگی کشور می توانند برنامه ریزی هایی انجام دهند که این سری مسابقات در ایام غیر از ماه مبارک رمضان برگزار تا جوانان و نوجوانان بتوانند از این سفره ی بزرگ و پرباری که خداوند بخشنده در این ماه پهن کرده استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء آیسک با همکاری نهاد امامت جمعه و مسئولین ورزشی شهر آیسک اقداماتی جهت مقابله با این معضل انجام دادند، یادآورشد: برنامه ریزی جهت برگزاری جام نوروز به عنوان جام رمضان و اقدام دیگر برگزاری جام دیجیتال(مسابقه فوتبال کامپیوتری) در ساعات پایانی روزهای ماه مبارک رمضان تا با این کار ضمن پر کردن اوقات فراغت جوانان شور و نشاط را در آنها افزایش دهیم .

وی عنوان کرد: این مسابقه با حضور 16 نفر در چهار گروه چهار تیمی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها