خبرهای داغ:
مسلم عزیزپور گفت: در فرهنگ و اندیشه اسلامی، اوقات فراغت با بیهودگی، معطلی و روزمرگی، سر سازگاری ندارد، بلکه فراغت، فرصت مجددی برای تلاش و کوشش است.
کد خبر: ۸۵۳۱۹۹۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسلم عزیزپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهر لار، از آغاز المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی پایگاه‌های مقاومت بسیج خبر داد، وی  بابیان اینکه سرمایه‌گذاری مادی و معنوی برای رشد سالم و تربیت صحیح کودکان، نوجوانان و جوانان، اساسی‌ترین و مهم‌ترین سرمایه‌گذاری خانوادگی، اجتماعی و مالی است، گفت: این سرمایه‌گذاری از جنبه‌های مختلف انسانی، فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: در فرهنگ و اندیشه اسلامی، اوقات فراغت با بیهودگی، معطلی و روزمرگی، سر سازگاری ندارد، بلکه فراغت، فرصت مجددی برای تلاش و کوشش است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لار با اشاره به آغاز المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی بسیجیان پایگاه‌های زیر پوشش، تصریح کرد: این مسابقات در راستای ایجاد رقابت و غنی‌سازی اوقات فراغت نیروهای بسیجی در رده سنی ابتدایی و راهنمایی تا 31 شهریور ماه امسال ادامه خواهد داشت.

عزیزپور افزود: این المپیاد در رشته‌های مختلف شامل ساخت مستند محله، عکاسی، کتاب‌خوانی، روخوانی قرآن، احکام، حفظ جز سی قرآن و سوره مبارکه انسان، فوتبال‌دستی، دوی استقامت، تیراندازی، تهیه روزنامه دیواری با موضوع جنگ نرم و رمضان، شعرخوانی و مشاعره، نجات تخم‌مرغ، بازی‌های رایانه‌ای، کلیپ‌سازی، ورزش‌های رزمی عملیاتی، وبلاگ‌نویسی، المپیاد ریاضی، مسابقات 10 ‌گانه و ... برگزار خواهد شد.

عزیزپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لار همچنین از برگزاری ویژه‌ برنامه‌ای با عنوان یک روز آسمانی من برای نیروهای خردسال مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این برنامه در راستای تعمیق معنوی و آشنایی نیروهای خردسال با فرایض دینی از طریق اجرای برنامه‌های بصیرتی، عقیدتی و آموزشی برگزار می‌گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها