خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی:

ایستگاه‌های مترو تبریز با مشکل طراحی و معماری روبه‌رو است

کد خبر: ۸۵۳۰۷۱۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

خبرگزاری بسیج: رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی در نشست شورای ترافیک استان، اذعان کرد: در زمینه ایستگاه‌های متروی تبریز در عمق سنجی، طراحی معماری و مسائل فنی با مشکلاتی مواجه هستیم که از زیبایی این طرح می‌کاهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی،احتشام حاجی پور در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از اظهار نظرهای غیرکارشناسی در مسائل ترافیکی اظهار داشت: باید از مشاوران قوی و کارکشته در مسائل ترافیکی و طرح های بزرگ شهری بهره برد.

معاون عمرانی فرماندار تبریز نیز در این نشست با اشاره به درخواست اهالی خیابان شمس تبریزی برای دو طرفه کردن خیابان شمس تبریزی، اظهار داشت: تجمع‌های مردمی در داخل فرمانداری و نیز استانداری در اعتراض به یک طرفه بودن این خیابان صورت می‌گیرد.

احمد اسدی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به یک طرفه بودن خیابان، پارک دوبله و سبله صورت می‌گیرد و در مسیر مقابل نیز خودروها با سرعت سرسام آور حرکت می‌کنند که تاکنون موجب فوت چند نفر در اثر تصادف شده است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده ابزاری نمایشگاه‌های خودرو از خیابان شمس تبریزی موجب مشکلاتی شده و در حال حاضر نیز همین روند ادامه دارد.

اسدی با بیان اینکه کمیته فنی با دو طرفه کردن خیابان شمس تبریزی مخالفت کرده، افزود: کمیته فنی شرط انتقال نمایشگاه‌ها به خارج از شهر را اعلام کرده که این مسئله امکانپذیر نیست.

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی نیز در این نشست با بیان اینکه یک طرفه کردن خیابان‌های دو طرفه با هدف کاهش بار ترافیکی و بهبود عبور و مرور صورت گرفته، اظهار داشت: خیابان شمس تبریزی بر همین اساس یک طرفه شده و اگر قرار باشد دوباره دو طرفه شود، باید ایرادهای گذشته که از آن جمله تجمیع نمایشگاه‌هاست، مرتفع شود.

ناصر میکائیلی خاطرنشان کرد: در دیگر خیابان‌هایی یک طرفه شده موضوع پارک دوبله علتی بر بازگشت بر حالت گذشته نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار