خبرهای داغ:
در جلسه برنامه ریزی آئین‌های بزرگداشت هفته قوه قضائیه در دامغان بیان شد؛

ابعاد شخصیت شهید بهشتی برای نسل جوان تبیین شود/ فاجعه هفت تیر اوج دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دامغان در جمع اعضای ستاد گرامیداشت هفته قوه قضائیه و هفتم تیر در این شهرستان گفت: ابعاد شخصیت والای معنوی و سیاسی آیت الله شهید بهشتی و 72 شهید والامقام هفت تیرماه سال 60 باید برای نسل جوان تبیین شود.
کد خبر: ۸۵۳۰۲۸۴
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، علی محمد مؤیدی زاده پیش از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی وبرنامه ریزی بزرگداشت شهدای فاجعه هفتم تیرماه سال 60 و هفته قوه قضائیه که در محل فرمانداری شهرستان دامغان برگزار شد، اظهار داشت: به شهادت رساندن رئیس دیوان عالی کشور و بسیاری از نمایندگان مجلس و شخصیت‌های تأثیرگذار انقلاب اسلامی، راهکار منافقین برای ضربه زدن به نظام نوپای اسلامی بود.

وی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال از بین بردن چهره‌های اندیشمند و تأثیر گذار انقلاب اسلامی بوده است، افزود: اين حادثه از جمله اقدامات تروريستي سازمان مجاهدين خلق در سال‌هاي اوليه پس از پيروزي انقلاب اسلامی محسوب مي‌شود که بار دیگر عناد آنها را با اسلام خواهی و آزادی‌خواهی ملت ایران اثبات کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دامغان با تأکید بر برگزاری آئین‌های تأثیرگذار تبیین راه و تکریم شهدای هفتم تیرماه و پیشنهاد استفاده از حضور پرشور مردم دامغان در نماز‌ جمعه و مساجد به‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان جهت تحقق این اهداف، تصریح کرد: دیدار و تجدید میثاق با خانواده معظم شهدا و اطلاع رسانی در باب فعالیت‌های گسترده دستگاه قضا در شهرستان باید از برنامه‌های اصلی این هفته باشد.

فاجعه هفت تیر اوج دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی

دادستان شهرستان دامغان نیز در این نشست با گرامیداشت ایام ماه ضیافت الهی و یاد و خاطره آیت الله شهید دکتر بهشتی و 72 تن یاران صدیق انقلاب، اظهار داشت: پرداختن به زوایای گوناگون این فاجعه مهم تاریخ انقلاب اسلامی وظیفه همه مسئولان و اندیشمندان است.

حجت الاسلام سید حسینعلی هاشمی خاطر‌نشان کرد: این حادثه باید برای جامعه و بالاخص نسل جوان و نوجوان تبیین شود چرا که خصومت استکبار جهانی با ملت و انقلاب ما مربوط به دیروز و امروز نیست.

وی برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا در دادسرا انقلاب دامغان، دیدار مردمی رئیس و مسئولان دادگستری، دیدار با وکلای دادگستری، دیدار با مددجویان زندانی، بازدید از شوراهای حل اختلاف، دیدار با خانواده های زندانیان ،غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا را از برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته قوه قضائیه در دامغان برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها