خبرهای داغ:

مسئول نمايندگي ولي فقيه در بسيج دانشجويي استان سمنان معرفي شد

آئین معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با حضور مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۰۰۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، آئین تودیع و معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و جمعی از مسئولین ، پرسنل بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی در محل نماز خانه این ناحیه برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نيز با آرزوی توفیق روزافزون برای حجت الاسلام محمدتقي خيري گنجی از زحمات ایشان در بسیج دانشجویی تقدیر و تشکر كرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمود شکری در ادامه با بیان حدیثی از رسول خدا(ص) پیرامون ماه مبارک رمضان، به بیان فضائل این ماه پرداخت.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد: امام راحل همواره و تنها بر خداوند متعال تکیه داشتند و این نکته باعث شد که هرگز از هیچ قدرت استکباری و ظالمی هراسی به دل خود راه ندهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در بخش دیگر از سخنان خود دانشجویان را قشری جوان، پرسشگر و بانشاط دانست و افزود: امروز دانشجویان در خط مقدم مبارزه با اشرافی گری حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود شکری گفت: یکی از وظایف اصلی مسئولان بسیج دانشجویی پاسخ گویی منطقی و مستدل به شبهات این قشر است.


همچنين جلالی رييس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان در اين آيين گفت: در دوره حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدتقي خيري گنجی همواره تعامل و همکاری بسیار خوبی بین نمایندگی ولی فقیه و سایر پرسنل بسیج دانشجویی برقرار بوده است.


بر اساس اين گزارش، حجت الاسلام والمسلمین رخ بین به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان منصوب و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین گنجی قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها