خبرهای داغ:
شهردار شاهرود خواستار شد؛

ضرورت تقويت فعاليت هاي قرآني با بهره گيري از طرح هاي ابتكاري و نوين

شهردار شاهرود در دیدار با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود خواستار ادامه‌ با قوت حرکت رو به‌ جلوی فعالیت‌های قرآنی در شهرستان شد.
کد خبر: ۸۵۲۶۳۸۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از شاهرود، حسن میرفانی با مطلوب خواندن فعالیت‌های قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود در یک سال اخیر، استمرار این فعالیت‌ها را دارای برکات فراوانی دانست و بر لزوم استفاده از طرح‌های نو در فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد.

وی برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان را نیز با توجه به اینکه ماه بهار قرآن است، دارای اهمیت بالاتری خواند و افزود: در ماهی که به‌عنوان ماه بهار قرآن نام‌گذاری شده است، می‌توان شیرینی انس با قرآن را در کام مردم ریخت و کمترین اثر این برنامه‌ها باید ادامه‌ این انس و دستیابی به مفاهیم قرآن در طول سال باشد.

شهردار شاهرود از آمادگی شهرداری شاهرود برای فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم در مسیر حرم شهدای گمنام برای استفاده مطلوب‌تر از محافل ماه مبارک رمضان در این بقعه خبر داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود نیز در این دیدار با ارائه  گزارشی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ماه مبارک رمضان، این برنامه‌ریزی‌ها را در راستای اجرای برنامه‌ای نو و بدیع و شاد قرآنی برای خانواده‌ها عنوان كرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مصطفی مجیدی افزود: هدف ما نیز ماندگار کردن طعم شیرین انس با قرآن کریم برای خانواده‌ها است و لذا همه‌ برنامه‌ریزی‌ها برای تحقق این مهم صورت گرفته است.

وی با اشاره به طرحی ویژه برای جذب کودکان و نوجوانان در قالب غرفه‌های مختلف، خواستار فراهم آوردن وسایل بازی برای این قشر توسط شهرداری شد.

بررسی مشکلات رفت‌وآمد برای شرکت‌کنندگان در محفل انس با قرآن از دیگر مسائل مطرح‌شده بود که مصوب شد شهرداری اقدامات لازم در خصوص تأمین سرویس را فراهم آورد.

گفتنی است 30 محفل قرآنی در ماه مبارک رمضان تحت عنوان رایحه‌ی بهشت در بقعه‌ی شهدای گمنام شاهرود ساعت 21:30 توسط اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها