رهبری، مردم و فتنه، خطوط قرمز مجلس و ملت هستند‎

خبرگزاری بسیج: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نخستین اجلاس عمومی مجمع بسیج مراغه گفت: رهبری، مردم و فتنه، خطوط قرمز مجلس و ملت بوده و لحظه ای از آن کوتاه نخواهند آمد.
کد خبر: ۸۵۲۵۸۴۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سالک افزود: خواص و کسانی که در جریان فتنه 88 در برابر آن موضع گیری نکرده و سکوت اختیار کردند، باید موضع خود را در این خصوص مشخص کنند.
وی اظهار کرد: فتنه سال 88 برای براندازی نظام و ضربه زدن به ستون خیمه نظام اسلامی و رهبری، برنامه ریزی شده بود که با حضور آگاهانه ملت ولایت مدار مردم این توطئه خاموش شد.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس گفت: با توجه به سرعت گسترش اسلام و فرهنگ انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان، حضور آگاهانه و فرهنگ سازی در راستای مقابله با هجمه های فرهنگی غرب ضروری است.
حجت الاسلام سالک اضافه کرد: برای مقابله با آسیب های جنگ نرم و فرهنگی غرب، باید هسته های مقاومت خانواده ها تشکیل شده و این هسته ها در قالب هسته های مساجد و محلات به صورت پیوسته در برابر این جریان خزنده برنامه ریزی کنند.
وی خاطرنشان کرد: احیای مطالبات و دغدغه های فرهنگی رهبر فرزانه انقلاب در قالب اجرای طرح هایی چون امر به معروف، حمایت از مساجد و طرح های فرهنگی و اجتماعی مورد تاکید کمیسیون فرهنگی مجلس بوده و با تلاش در این زمینه شاهد رشد و تعالی فرهنگی در جامعه خواهیم بود.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با توجه به تصویب طرح امر به معروف، شاهد ابلاغ آن توسط دولت برای اجرا باشیم در غیر این صورت رئیس مجلس با اختیارات قانونی این قانون را ابلاغ خواهد کرد.
حجت الاسلام سالک خاطرنشان کرد: تقویت زیرساخت های ضروری فرهنگی و اجتماعی از جمله حمایت از اقشار آسب پذیر جامعه، تقویت حوزه های علمیه، گسترش فرهنگ قرآنی و نیز تقویت مراکز پژوهشی و تحقیقاتی دینی از جمله مطالبات و دغدغه های فرهنگی مجلس است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار