خبرهای داغ:
جانشين فرماندهي سپاه ناحيه ميامي مطرح كرد؛

اثرگذاري نقش بسيج در جنگ تمام عیار سیاسی، فرهنگی و اقتصادی

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی گفت: امروز در یک جنگ تمام عیار سیاسی، فرهنگی و اقتصادی قرار داریم و در این موقعیت نقش بسیج بسیار با اهمیت و تأثیرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۲۵۵۱۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، سرهنگ غلامرضا فلاحتی در نشستي مسئولین اقشار سپاه ناحیه میامی با اشاره به وضع فعلی کشورو توطئه های مختلف از سوی دشمنان ایران اسلامی، اظهارداشت: امروز در یک جنگ تمام عیار سیاسی، فرهنگی و اقتصادی قرار داریم و در این موقعیت نقش بسیج بسیار با اهمیت و تأثیر‌گذار خواهد بود.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی با اشاره به مواضع فرماندهی کل قوا در خصوص مذاکرات هسته ای، تأکید کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی همانگونه که از اوایل انقلاب پشتیبان ولی فقیه خود بوده اند؛ اکنون نیز از مواضع مقام معظم رهبری پشتیبانی می کنند و با تهیه گزاره برگ ملی هسته ای از مواضع صریح رهبر معظم انقلاب و ملت ایران حمایت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر حمایت و پشتیبانی لازم از ولی فقیه صورت نگیرد به فرمایش امام خمینی(ره)مملکت دچار آسیب خواهد شد و همه مردم به ویژه اقشار بسیج باید پشتیبان ولی فقیه باشند تا مملکت ما از توطئه های دشمنان در امان باشد.

فلاحتی در ادامه به راه اندازی و فعالیت اقشار مختلف بسیج اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اقشار مختلف باید در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و تبیین منویات مقام معظم رهبری نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه میامی در ادامه از برگزاری مجمع بسیج شهرستان در 24خرداد سال جاری خبر داد و بيان كرد: مجمع بسیج شهرستان میامی با محوریت حمایت از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای خواهد بود که اقشار بسیج شهرستان نسبت به تشکیل جلسات شورای قشر و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری اهتمام لازم را داشته باشند.

در ادامه این جلسه مسئولان اقشار سپاه ناحیه میامی گزارشی از برگزاری جلسات شورای قشر و برنامه های هر قشر ارائه دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها