خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گلپایگان خبر داد:

440 نفر به مرقد امام خمینی(ره) اعزام شدند

فرمانده سپاه گلپایگان از اعزام 440 زائر گلپایگانی به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۴۹۴۷
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، محمداسماعیل علیشاهی با اعلام این خبر و با بیان اینکه امسال سهمیه کاروان حسینی عاشقان خمینی به شدت کاهش یافته بود اظهار کرد: کمیت امسال بیشتر مورد توجه قرار گرفت و با پیگیری‌های صورت گرفته 440 نفر در قالب 10 دستگاه اتوبوس از گلپایگان برای بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) عازم مرقد مطهر ‌شدند.

وی تصریح کرد: مراسم بدرقه 10 کاروان اعزامی از شهرستان گلپایگان به مرقد مطهر ساعت 10 شب 13 خردادماه در مقابل پایگاه ولایت فقیه روستای ورزنه برگزار شد.

فرمانده ناحیه گلپایگان با اشاره به اینکه پشتیبانی «کاروان حسینی ـ عاشقان خمینی» با فرمانداری شهرستان گلپایگان بوده است، یادآور شد: اعزام توسط ناحیه مقاومت بسیج صورت گرفته و در هر کاروان یک طلبه، یک پزشک‌یار و یک پلیس‌یار بسیجی حضور دارند و هر در کاروان یک حلقه صالحین از مبدأ تا مقصد تشکیل شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: امام(ره) با کلام نافذی که برگرفته از کلام معصومین(ع) بود حرکتی نو در جهان آغاز کرد.

علیشاهی با بیان اینکه کاری که امام خمینی(ره) انجام داد دنیا را متحول کرد، تصریح کرد: خودسازی و اخلاص در عمل و کار برای رضای خدا، امام را به مردی بزرگ در دنیا تبدیل کرد.

وی ادامه داد: حضور گسترده قشرهای مردم در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی نشان‌دهنده عشق و ارادت قلبی به امام راحل و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان افزود: جلسات متعددی با حضور امام جمعه، فرماندار و نماینده شهرستان در مجلس و سایر مسئولان شهرستانی برای بزرگداشت یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده در شهرستان گلپایگان برگزار شده و نخستین جلسه شهرستانی شامگاه دهم خردادماه در مسجد جامع گلپایگان با سخنرانی حجت‌الا‌سلام اسماعیلی امام جمعه شهرستان گلپایگان برگزار شد.

علیشاهی گفت: در روز 11 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا نیز با سخنرانی حجت‌الا‌سلام حسینی امام جمعه شهر خمین در مسجد جامع گلشهر مراسم بزرگداشتی با حضور گسترده مردم برگزار شد.

انتهای پیام / 63042 /
ارسال نظرات
آخرین اخبار